استفاده از ظرفیت‌های سنتی در کنار ابزار مدرن باعث جهش در حرکت است
کد خبر: 4056698
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴

استفاده از ظرفیت‌های سنتی در کنار ابزار مدرن باعث جهش در حرکت است

استاندار خراسان رضوی گفت: استفاده از ابزار مدرن در کنار ظرفیت‌های سنتی که اختصاصی و ویژه ما نیز هستند ما را به صورت جهشی به جلو در راستای نیل به اهداف پرتاپ خواهد کرد.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، در آیین پایانی رویداد ملی فهما که ۲۳ اردیبهشت‌ماه در محل هتل آفتاب ولایت برگزار شد بیان کرد: وظیفه من عرض خیرمقدم به میهمانان و تشکر از دست‌اندرکاران این رویداد مهم است که امید است این نشست در جوار مضجع شریف رضوی بابرکت باشد و موفقیتهای بسیاری را در این عرصه از سوی عزیزان شاهد باشیم.

وی افزود: ما ظرفیت‌های سنتی بسیار خوبی داریم که در عین حالی‌که از این ظرفیت‌های جدید و مدرن  لازم است به صورت دقیق، جدی و گسترده استفاده شود، اما ظرفیت‌های منحصر به فرد ما همان ظرفیت‌های سنتی هستند.

نظری اضافه کرد: این ظرفیت‌های سنتی ما شامل هیات مذهبی و جلسات قرآن است. این ظرفیت‌ها مردمی بوده و از طرفی ظرفیت‌های اعتقادی بسیار قوی هستند.

استاندار خراسان رضوی افزود: استفاده از ابزار مدرن در کنار ظرفیت‌های سنتی که اختصاصی و ویژه ما نیز هستند ما را  در راستای نیل به اهداف به صورت جهشی پرتاپ خواهد کرد.

وی ادامه داد: مسجد پایه فوق‌العاده، تطهیرکننده، کنترل‌کننده و جهت‌دهنده است که اگر جایی اشتباه صورت گیرد فضای مسجد باعث اصلاح خواهد شد،  لذا  تاکید بر مسجد در ارتباط با همه عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی حتی در برخی در عرصه اقتصادی نیز موثر است و موضوعیت دارد.

نظری بیان کرد: مردم در همه بخش‌ها قاعده اصلی ما هستند و از طرفی ما تشکل‌های زیادی داریم که قاعده مردمی دارند که این‌ها باید تبدیل به ظروف مرتبط شوند و مهم است که میان آنها هماهنگی صورت گیرد، چرا که اهداف مشترک است.

وی تصریح کرد: این تشکل‌ها بر پایه مردمی و بر اساس مسجد است، اما از این ظرفیت بیشتر می‌شود استفاده کرد، در صورتی که در ارتباط با تشکل‌ها مدیریت شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: لذا اگر بتوانیم با اتکا به مولفه‌های اساسی، عناصر اصلی تاثیرگذار، جهت‌ده، حرکت‌دهنده و فوق‌العاده با توجه به اینکه زمینه هم‌افزایی و همپوشانی هم  وجود دارد پیش رو داشته باشیم  با اعمال مدیریت‌ها به سمت تحقق اهداف نیز توان حرکت خواهیم داشت.

انتهای پیام
captcha