دیدار وزیر فرهنگ لبنان با استاندار خراسان‌رضوی
کد خبر: 4056854
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶

دیدار وزیر فرهنگ لبنان با استاندار خراسان‌رضوی

وسام محمد المرتضی وزیر فرهنگ کشور لبنان با یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان‌رضوی در محل دفتر استاندار دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار وزیر فرهنگ لبنان با استاندار خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در دیدار با وسام محمد المرتضی، وزیر فرهنگ کشور لبنان گفت: لبنان برادر دینی، انقلابی و جهادی ما است و حضور پر برکت آقا علی ابن موسی الرضا(ع) در مشهد از برکات استان خراسان رضوی است.

نظری گفت: ما اعلام آمادگی می‌کنیم در زمینه‌های مختلف زیارت، اقتصاد و مسائل فرهنگی تبادلات و توافق‌نامه‌های اجرایی داشته باشیم.

وزیر فرهنگ لبنان در این نشست گفت: حضور در مشهد مقدس سرآغاز همکاری‌های بیشتر با استان خراسان رضوی است.

وسام محمد المرتضی افزود: خراسان رضوی، به‌خصوص مشهد الرضا برای مردم لبنان به‌ویژه شیعیان این کشور بسیار پر مفهوم و حائز اهمیت است و ما معتقد هستیم اساساً لبنان با مقاومت زنده خواهد بود و پشتیبانی مردم لبنان توانست لبنان  را آزاد کند.

وسام محمد المرتضی با تأکید بر تعاملات بیشتر لبنان با خراسان رضوی، ادامه داد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های مناسبی که صورت بگیرد شاهد همکاری‌های هرچه بیشتر استان خراسان رضوی با کشور لبنان  به‌ویژه در بخش‌های فرهنگی و اقتصادی باشیم.

انتهای پیام
captcha