اعزام ۱۷۰ گروه پژوهشی از خراسان‌رضوی به رویداد ملی گام دوم
کد خبر: 4058989
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

اعزام ۱۷۰ گروه پژوهشی از خراسان‌رضوی به رویداد ملی گام دوم

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی از اعزام ۱۷۰ گروه پژوهشی زیرساخت و صاحب ایده و نوآوری به رویداد ملی گام دوم از استان خراسان‌رضوی خبر داد.

جواد بهارآرا، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی جواد بهارآرا، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌رضوی در خصوص جزئیات رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی، ابراز کرد: در رویداد گام دوم چند نکته اساسی وجود دارد که واحدهای دانشگاهی باید به آن توجه کنند.

وی بیان کرد: اولین نکته این است که در نتیجه تلاش همه واحدها، خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی استان تا به امروز جزء سه استان برتر کشور پس از تهران و اصفهان بوده و این باعث خوشحالی است که هشت و نیم درصد از دستاوردهای رویداد گام دوم مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌رضوی است.

بهارآرا بیان کرد: نتیجه حاصل از تلاش‌ها تاکنون ۵۰ درصد بوده و تلاش‌های خوبی شده است، اما آنچه که مورد تأکید و حائز اهمیت است 50 درصد دوم است که در نمایشگاه تهران باید واحدها در ارائه دستاوردها به آن توجه کنند.

وی از اعزام 170 گروه پژوهشی زیرساخت و صاحب ایده و نوآوری به رویداد ملی گام دوم از استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: ۵۰ درصد از این تعداد مربوط به واحد مشهد و ۵۰ درصد دیگر مربوط به سایر واحدهای استان است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: اعزام این گروه‌ها ششم خرداد ماه صورت خواهد گرفت و سعی خواهیم کرد حضور پرانگیزه همراه با رضایتمندی را برای این گروه‌ها رقم بزنیم.

وی بر ارائه مناسب ایده‌ها در نمایشگاه تأکید کرد و افزود: امیدواریم افرادی که اعزام می‌شوند کارشان را به خوبی ارائه کنند و در ارائه جدی کارها در نمایشگاه حساسیت داشته باشند، چرا که رویداد گام دوم به صورت موضوعی و در یک فضای کاملاً رقابتی و جدی برگزار می‌شود و از این رو ضرورت دارد افراد همراه تیم‌ها افرادی کاملاً مسلط و مسئول گروه پژوهشی عضو هیئت علمی گروه مربوطه حضور داشته باشند.

بهارآرا همچنین از کسب مقام اول دانشگاه آزاد استان خراسان رضوی در نهمین جشنواره ملی علمی پژوهشی و فناوری فرهیختگان خبر داد و افزود: ما در جشنواره فرهیختگان اول شدیم به خاطر اینکه واحدهای استان در تهیه مستندات آن چیزی را ارائه دادند که می‌خواستیم و نواقص را برطرف کردیم، لذا در داوری‌ها مدارک استان خراسان‌رضوی با مستندات همراه بود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: در رویداد گام دوم نیز تا به اینجا جزء سه استان برتر کشور بودیم و اگر خوب عمل کنیم رتبه اول را در این رویداد به خود اختصاص خواهیم داد.

انتهای پیام
captcha