محرم امسال فرصت فتح دهه نودی‌ها در هیئت‌هاست
کد خبر: 4061750
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

محرم امسال فرصت فتح دهه نودی‌ها در هیئت‌هاست

دبیر جامعه ایمانی «مشعر» با اشاره به اینکه خلق مخاطب در هیئت‌ها موضوع بسیار مهمی است، گفت: دهه نودی‌ها به جامعه مخاطب ما افزوده شده‌اند و باید به آن‌ها در محرم امسال توجه ویژه‌ای داشته باشیم؛ چراکه محرم پیش رو فرصت فتح دهه نودی‌ها در هیئت‌ها است.

رحیم آبفروش، دبیر جامعه ایمانی مشعر به گزارش ایکنا از قم، رحیم آبفروش، دبیر جامعه ایمانی «مشعر» در مراسم افتتاحیه دومین همایش ملی ستایشگران جوان هیئت‌های کشور که با عنوان «الی الحبیب۲» روز گذشته، ۱۲ خردادماه در سالن جلسات غدیر مجتمع یاوران مهدی مسجد مقدس جمکران برگزار شد، گفت: خلق مخاطب در هیئت‌ها یک موضوع بسیار مهم است. باید شرایط هیئت‌ را به گونه‌ای رقم بزنیم تا افراد خاکستری نزدیک به سیاه نیز بتوانند در این جلسات حضور پیدا کنند.

وی همچنین با اشاره به این که نخستین دوره از این همایش سال گذشته برگزار شد، ادامه داد: سال گذشته این همایش با یک جمع محدودتری برگزار شد چرا که همچنان کشور درگیر موضوع کرونا بود.

آبفروش با بیان این که به دلیل محدودیت‌های موجود تنها میزبان نمایندگانی از هر استان و هیئت‌های مذهبی هستیم، افزود: امیدواریم در این برنامه معنوی، نزدیک‌ترین جمع به اجتماع مطلوب شکل گرفته باشد.

دبیر جامعه «ایمانی» مشعر با اشاره به برگزاری میزگرد تعامل شاعر و مداح گفت: در این میزگرد شاهد حضور استاد سیداحمد شمس و استاد محمدعلی مجاهدی با اجرای احمد علوی خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم کل جهان درگیر نابسامانی‌های مختلفی هستند، تصریح کرد: اتفاق عجیبی که خارج از تمام تحلیل‌ها درحال رقم خوردن است، سرود «سلام فرمانده» است که در تمام استان‌ها با حضور پرشور مردم برگزار شد.

دبیر جامعه ایمانی مشعر اضافه کرد: این شعر تلنگری به ما دارد که ما در حال پیر شدن هستیم ولی دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها به جامعه مخاطب ما افزوده شده‌اند و باید به آن‌ها در محرم امسال توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید اتاق مادر در هیئت‌ها تشکیل شود، یادآور شد: مقام معظم رهبری به موضوع خلق مخاطب تاکید بسیاری دارند و باید یک مکان ویژه را برای حضور مادران با فرزندان خود تشکیل دهیم.

آبفروش با اشاره به اینکه امید پنهان شده در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در نسل جدید یافت خواهد شد، بیان کرد: دشمن در این سال‌ها نفوذ بسیاری را داشته است که در راستای پاکسازی این نفوذ نیازمند زمان و تلاش بسیاری هستیم.

دبیر جامعه ایمانی مشعر یادآور شد: محرم پیش رو فرصت فتح دهه نودی‌ها در هیئت‌ها است که باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم.

یادآور می‌شود، در این همایش شخصیت‌هایی چون حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، سیداحمد شمس، محمدعلی مجاهدی، احمد علوی، سیدمهدی حسینی، مهدی رسولی، مهدی سلحشور، اکبر شیخی، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، حجت‌الاسلام میرزا محمدی، علی انسانی حضور داشتند. 

انتهای پیام
captcha