امامین انقلاب؛ آزادی، اسلامیت و مردم‌‌سالاری را معنا بخشیدند
کد خبر: 4062017
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱

امامین انقلاب؛ آزادی، اسلامیت و مردم‌‌سالاری را معنا بخشیدند

معاون تهذیب حوزه علمیه استان کردستان گفت: آزادی، اسلامیت و مردم‌سالاری به برکت امامین انقلاب معنای واقعی و عملی پیدا کرد و در این راستا ما نیز باید از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب حفاظت و حراست کنیم.

امامین انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیدتوفیق رضایی، معاون تهذیب حوزه علمیه استان کردستان امروز، 14 خردادماه در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در بیجار اظهار کرد کرد: امام خمینی (ره) با تکیه بر قدرت الهی در مقابل رژیم منحوس پهلوی دست به قیام زد و در این مسیر روحانیون و مردم ایشان را همراهی کردند.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) یکی از بزرگترین حوادث سیاسی، فرهنگی و... در تاریخ معاصر است، این انقلاب بسیاری از معادلات ابرقدرت‌های جهانی را برهم زد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه بعد از ۳ دهه از ارتحال امام خمینی(ره) هنوز افکار و اندیشه‌های ایشان چراغ راه بسیاری از آزادیخواهان جهان است، بیان کرد: امروز مقام معظم رهبری ادامه‌دهنده راه امام راحل است و با درایت حکیمانه سکان نظام و انقلاب را به دست گرفته‌اند.

وی یادآور شد: آزادی، اسلامیت و مردم سالاری به برکت امامین انقلاب معنای واقعی و عملی پیدا کرد، بنابراین برای پاسداشت این دستاوردها باید با بینش و بصیرت دینی، سیاسی و انقلابی در مقابل دشمنان قسم خورده قرار بگیریم.

انتهای پیام
captcha