دیدار خدام رضوی با پیرمردی که آرزوی زیارت دارد
کد خبر: 4062191
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱

دیدار خدام رضوی با پیرمردی که آرزوی زیارت دارد

خدام حرم رضوی در ادامه برنامه‌های دهه کرامت ضمن حضور در روستای زرین با پیرمردی از اهالی روستا که 17 سال است آرزوی زیارت حرم رضوی را دارد، دیدار کردند.

دیدار خدام رضوی با پیرمردی که آرزوی زیارت داردبه گزارش ایکنا از یزد، خادمان آستان قدس رضوی در ادامه برنامه‌های دهه کرامت و در حاشیه پانزدهمین جشنواره مردمی «زیرسایه خورشید» به همت کانون جوانان رضوی استان یزد، در روستای زردین حضور یافتند.

خدام رضوی با حضور در مسجد جامع این روستا و در جمع مردم آن، با مدیحه‌سرایی و گرداندن پرچم معطر و سلام از راه دور، حال و هوای دل‌انگیز صحن و سرای امام رضا(ع) را ایجاد کردند.

خادمان آستان مقدس امام رضا(ع) در حالی که پرچم متبرک حرم را با خود حمل می‌کردند، به دیدار حاج محمدحسین زارع، پیرمردی از اهالی روستا رفتند که 17 سال است آرزوی زیارت حرم رضوی را دارد. حال و هوای این پیرمرد وقتی که پرچم متبرک را بوسه می‌زد و اشک شوق در چشمانش حلقه زده بود، وصف‌ناپذیر بود.

حضور در منزل حجت‌الاسلام حاج شیخ محمد آخوندی، امام‌جمعه فقید زردین که در بهمن‌ماه سال گذشته به رحمت حق پیوست، از دیگر برنامه‌های کاروان خدام در این سفر بود.

خدام با قرائت زیارت امین‌الله و روضه‌خوانی تسلای خاطر بازماندگان این امام‌جمعه شدند، کسی که بیش از چهار دهه از عمر خود را در سنگر مقدس امامت جمعه، در راه خدمت به اسلام و انقلاب و ترویج فرهنگ ائمه اطهار(ع) و خدمتگزاری صادقانه و بی‌منت به مردم سپری کرد.

پایان‌بخش برنامه‌های خدام رضوی در این روستا، بازدید از یک مزرعه پرورش شترمرغ در راستای حمایت از تولید و خودکفایی بود. خدام در این بازدید با مسئول این مزرعه پرورشی درباره مشکلات و موانع توسعه و چگونگی رفع آن گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام
captcha