مساجد اهواز در زمینه آموزش نوجوانان پیشرو هستند
کد خبر: 4064199
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸

مساجد اهواز در زمینه آموزش نوجوانان پیشرو هستند

نویسنده کتاب «اصول دین نوجوان» با اشاره به پیشرویی مساجد اهواز در زمینه آموزش نوجوانان گفت: طلبه‌های اهوازی به دلیل فعالیت مستمر با نوجوانان از افرادی که تنها به مطالعات نظری در این حوزه پرداختند موفق‌تر هستند.

حجت‌الاسلام علی شعیبی، نویسنده کودک و نوجوان

حجت‌الاسلام علی شعیبی، نویسنده کودک و نوجوان خوزستانی، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، به معرفی برخی آثار خود پرداخت و گفت: «ببین خدا چه کرده» از انتشارات جمال و «پرسش و پاسخ مهدوی» از انتشارات جمکران دو اثر جدید من برای کودک و نوجوان هستند.

وی در ادامه بر اهتمام به تولید آثار دینی برای کودک و نوجوان بر شناخت نوجوان تأکید کرد و گفت: مساجد اهواز در زمینه آموزش نوجوانان، پیشرو هستند. طلبه‌های اهوازی به دلیل فعالیت مستمری که در ارتباط با نوجوانان داشتند و تجربه‌هایی که در این راه به دست آوردند، از افرادی که تنها به مطالعات نظری در این حوزه پرداختند، جلوتر هستند.

شعیبی افزود: مباحثی که با نوجوانان در مساجد داشتیم به تدریج جمع آوری شد، آنها را دسته بندی کردیم و به مرور این آثار از دل این مباحث شکل گرفتند. کتاب‌ها بحمدالله با استقبال خوبی مواجه شده‌اند و هر یک از آثار به چاپ‌های دوم تا ششم نیز رسیده‌اند.  

نویسنده کتاب «اصول دین نوجوان» درباره عوامل جذابیت کتاب کودک و نوجوان گفت: نویسنده فقط یک عامل موثر در این زمینه است که باید بتواند محتوای خوب ارائه بدهد. تصویرگری خوب، صفحه آرایی خوب، طرح جلد خوب، قیمت مناسب و ... دست به دست می‌دهند تا یک اثر خوب به دست مخاطب برسد. 

حجت‌الاسلام علی شعیبی نویسنده کتاب‌‌هایی مانند «جایزه‌‌های خدا»، «اصول دین نوجوان»، «مقتل فاطمی»، «بچه‌های خوب، زندگی خوب»، «آبشار اندیشه»، «مراقب جایزه‌هایت باش»، «غواص قهرمان»، «ذوالفقار ایرانی، سردار جهانی» و... است.

انتهای پیام
captcha