آیین اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان مشهدی برگزار شد
کد خبر: 4064860
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

آیین اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان مشهدی برگزار شد

آیین اهدای ۹۰ سرویس جهیزیه به زوج‌های جوان کمتر برخوردار مشهدی در هیئت فاطمیه آذربایجانی‌های مقیم مشهد برگزار شد.

آیین اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان مشهدی برگزار شدبه گزارش ایکنا از خراسان‌رضوی، مراسم اهدا و ارسال جهیزیه‌ زوج‌های جوان کم‌برخوردار مشهدی به همت خادمان هیئت فاطمیه آذربایجانی‌های مقیم مشهد و فعالان مرکز نیکوکاری مهرفاطمی و با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) اجرا شد.

علی قارونی، رئیس شورای هیئات مذهبی مشهد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی بیان کرد: این تعداد جهیزیه با پشتیبانی حمایت‌های مردمی جمع‌آوری شده و در اختیاز زوج‌های جوان ساکن مناطق محروم شهر مشهد قرار می‌گیرد.

وی افزود: ارزش مجموع هدایای ارسالی در این پویش اهدای جهیزیه به نوعروسان بالغ بر 40 میلیارد ریال است و هر سرویس جهیزیه از لوازم ضروری و اقلام لازم معیشتی مثل یخچال، فرش، وسایل آشپزخانه و مواد غذایی تشکیل شده است.

قارونی ادامه داد: فعالیت اجتماعی هیئات مذهبی با شیوع بیماری کرونا رونق بیشتری به خود گرفت و با کمک به کادر درمان ادامه پیدا کرد، با توجه به شرایط سخت اقتصادی و معیشتی اقدامات حمایتی مثل بسته‌بندی و پخش بسته‌های معیشتی و غذایی با حمایت‌های مردمی به انجام رسیده و ادامه دارد.

رئیس شورای هیئات مذهبی مشهد اظهار کرد: موضوع اهدای جهیزیه به نوعروسان کمتر برخوردار نیز در برنامه خادمان هیئت فاطمیه آذربایجانی‌های مقیم مشهد قرار گرفت و این حرکت موجب ایجاد انگیزه و الگوبرداری در سایر هیئات مذهبی، نهادهای اجتماعی و مؤسسات مردمی شده است.

انتهای پیام
captcha