اجرای «نشاط معنوی» در ۱۵۰ بقعه متبرکه فارس
کد خبر: 4065739
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴

اجرای «نشاط معنوی» در ۱۵۰ بقعه متبرکه فارس

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه فارس از اجرای طرح «نشاط معنوی» در 150 بقعه متبرکه این استان خبر داد و گفت: این طرح از 2 تیرماه آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارسحجت‌الاسلام رحیم صفری‌گرائی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه فارس، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه در طول سال برنامه‌های متعددی را با محوریت بقاع متبرکه اجرا می‌کند، یکی از این اصلی‌ترین این برنامه‌ها را طرح «نشاط معنوی» عنوان کرد.

وی افزود: «نشاط معنوی» عنوان طرحی متشکل از سلسله برنامه‎‌های متعدد آموزشی، فرهنگی، قرآنی، مذهبی، ورزشی و غیره است که هر ساله در ایام تابستان به صورت همزمان کشوری در بقاع متبرکه استان فارس هم اجرا می‌شود.

صفری‌گرائی از اجرای این طرح در تابستان سال جاری در 150 بقعه متبرکه شاخص استان فارس خبر داد و افزود: این طرح از دوم تیرماه سال جاری آغاز و تا 15 مردادماه ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌ کل اوقاف فارس اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین مباحثی که در این طرح دنبال می‌شود، موضوع آموزش سبک زندگی اسلامی یا همان زندگی به رنگ خداست که آن را به جد در ایام تابستان و فراغت دانش‌آموزان در بقاع متبرکه اجرا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه طرح مذکور ویژه نوجوانان و بزرگسالان در بقاع متبرکه اجرا می‌شود، گفت: علاقه‌مندان براب شرکت در کلاس‌های این طرح می‌توانند به بقاع متبرکه محله یا منطقه خود مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha