تخفیف مؤسسه ترنم وحی برای قرآن‌آموزان کم‌برخوردار
کد خبر: 4065939
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

تخفیف مؤسسه ترنم وحی برای قرآن‌آموزان کم‌برخوردار

مدیر مؤسسه قرآنی ترنم وحی ساوجبلاغ با اشاره به شروع ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی، از تخفیف 20 درصدی شهریه برای خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر و خانواده‌های کم‌برخوردار خبر داد.

کلاس های قرآنی

جمیله بوالحسنی، مدیر مؤسسه قرآنی ترنم وحی ساوجبلاغ در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به شروع برنامه‌های آموزشی حضوری این مؤسسه اظهار کرد: خوشبختانه با کاهش بیماری کرونا، کلاس‌های حضوری این مؤسسه در تابستان برگزار می‌شود.

وی گفت: کلاس روخوانی و روانخوانی ویژه بزرگسالان، یکشنبه‌ها از ساعت 17 تا 18 و کلاس‌های مهد قرآن ویژه کودکان 4 تا 6 سال، هفته‌ای سه روز از ساعت 9 تا 12 برگزار می‌شود.

بوالحسنی با بیان اینکه از روش‌های جدید برای آشنا کردن کودکان با قرآن بهره می‌بریم، افزود: آموزه‌های کلاس‌های مهد قرآن شامل مهارت‌های زندگی، حفظ آیات موضوعی به روش بازی، قصه، کاردستی و در قالب نمایش است.

مدیر مؤسسه قرآنی ترنم وحی ساوجبلاغ گفت: این مؤسسه در راستای حمایت از طرح جمعیت جوان، برای خانواده‌های سه فرزند و بیشتر و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، تخفیف 20 درصدی شهریه قائل شده است.

وی حضور کادر این مرکز قرآنی را در مؤسسه همه روزه به غیر از پنجشنبه و جمعه اعلام کرد و گفت: اعضا هر هفته از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 13 برای ثبت‌نام متقاضیان کلاس‌های قرآنی و رسیدگی به امور قرآن‌آموزان در محل مؤسسه حضور دارند.

بوالحسنی در پایان به یکی دیگر از برنامه‌های این مؤسسه اشاره کرد و توضیح داد: باتوجه به نیازسنجی و آسیب‌شناسی انجام شده در منطقه ساوجبلاغ به‌زودی برنامه‌هایی را ویژه جوانان این منطقه در حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی اجرا می‌کنیم.

یادآور می‌شود، مؤسسه ترنم وحی علاوه بر فعالیت‌های قرآنی در حوزه اجتماعی هم فعالیت دارد و در زمان شیوع کرونا، فعالیت‌های خیریه و حمایت از نیازمندان در قالب توزیع بسته‌های معیشتی با کمک خیرین و گروه جهادی رزاق را در دستور کار قرار داده و در راستای حمایت از نیازمندان، افراد کم‌برخوردار را نیز شناسایی و در صورت داشتن بیماری به آنها کمک هزینه درمان و بسته معیشتی ارائه می‌کند.

انتهای پیام
captcha