جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4066609
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵

جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی در گلستان برگزار شد

جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی گلستان با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان و معاون فرهنگی تبلیغات و اعضای شورای هیئات مذهبی امروز، 5 تیرماه در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

حجت الاسلام گرزین مدیر کل تبلیغات گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی گلستان با حضور مدیر‌کل تبلیغات اسلامی گلستان و معاون فرهنگی و اعضای شورای هیئات مذهبی امروز، 5 تیرماه  در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در این جلسه گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل در شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی هیئت‌های مذهبی است و بدون شک در مبارزه علیه رژیم پهلوی و تبلیغ انقلاب مداحان نقش مهمی را ایفا کرده‌اند.

حجت‌الاسلام گرزین با بیان‌ اینکه هیئت‌های مذهبی و دستگاه تبلیغی به مثابه مجاهدان جنگ‌نرم و جبهه جهاد‌تبیین فعالیت می‌کنند، باید برنامه‌ها و هدف اصلی آنها گفتمان‌ساز و جریان‌ساز و تأثیرگذار باشد، افزود: هیئتی در تراز انقلاب اسلامی و تأثیرگذار است که در واقع بیان و گفتمانی جریان‌ساز داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: زمانی گفتمان ما جریان‌ساز خواهد بود که بتوانیم موج ایجاد کنیم و گروهی عمل کنیم و اگر جمعی تبلیغ دین مبین اسلام را کنیم، رویکردی که مربوط به سازمان تبلیغات اسلامی تحت عنوان گفتمان مردمی انقلاب اسلامی است، محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام گرزین با بیان‌ اینکه نباید به فعالیت‌های هیئات مذهبی نگاهی حاکمیتی داشت، افزود: اگر نگاهی به فعالیت هیئات مذهبی در دوران قبل از انقلاب داشته باشیم مشاهده می‌شود که فعالیت هیئات برگرفته از جوش و خروش مردمی و به همراه بصیرت انقلابی بود باید سعی کنیم در فعالیت‌های هیئات مردمی از ظرفیت مردمی استفاده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: یقیناً در انتخابات شورای هیئات مذهبی انتظار داریم حرکت شوراها نسبت به گذشته جدی‌تر و برخاسته از حریت مذهبی و انقلابی و وابسته به مردم باشد و تا تحولی که مدنظر مقام معظم رهبری می‌باشد رقم بخورد.

انتهای پیام
captcha