ارزش قائل شدن به محجبه‌ها با تجلیل در هفته حجاب
کد خبر: 4069428
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸

ارزش قائل شدن به محجبه‌ها با تجلیل در هفته حجاب

امام‌جمعه میاندوآب گفت: دین به حجاب ارزش قائل شده است و در هفته حجاب و عفاف باید از محجبه‌ها تجلیل کرد و برای آنها ارزش و جایگاه قائل بود.

حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب ۱۷ تیر در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با تاکید بر اینکه باید مراقب توطئه‌های دشمنان بود، اظهار کرد: دشمنان دائما با استفاده از تبلیغات به دنبال دستیابی به اهداف خود هستند و لذا باید مراقب بود، سبک زندگی اسلامی واقعی در قرآن کریم معرفی شده است، باید سبک زندگی اسلامی مدنظر همه باشد و به دستورات دینی توجه کرد تا برخی مشکلات مانند طلاق و… در جامعه کاهش یابد.

وی با تاکید بر اینکه باید نسبت به حجاب در جامعه حساس بود و اهتمام ویژه‌ی داشت، افزود: زندگی باید براساس مبانی دینی آغاز شود و بر این اساس باشد، باید مراقبت کرد و مراقب توطئه‌های دشمنان بود، دشمنان اسلام، آندلس را که تحت سیطره مسلمانان بود با ترویج بی‌حجابی، بی‌بند و باری و شهوت‌رانی و ایجاد اختلاف و تفرقه نابود ساختند و از بین بردند و لذا باید مراقب باشیم.

امام‌جمعه میاندوآب با تاکید بر عمل به وظیفه، ادامه داد: از تمام برادران و خواهران غیرتمند می‌خواهم حجاب را در جامعه ترویج و رونق داد، دین به حجاب ارزش قائل شده است و در هفته حجاب و عفاف باید از محجبه‌ها تجلیل کرد و برای آنها ارزش و جایگاه قائل بود.

وی با اشاره به فرارسیدن روز عید سعید قربان، تصریح کرد: روز عرفه، فرصتی برای نیایش با پروردگار بوده و عید قربان نیز عیدالله اکبر است.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه یاری امام زمان، مکان و زمان نمی‌شناسد، اظهار کرد: امام زمان به یاری نیاز دارد و در هر کجا باشی، باید وظیفه دینی را شناخت و بر اساس آن عمل کرد، مطیع ولایت بودن به کنار ولایت بودن نیست، تاریخ این را اثبات کرده است و این موضوع را در تاریخ شاهد بوده‌ایم و لذا همه باید مطیع ولایت بوده و با عمل به دستورات ولایت و امامت، می‌توانیم مطیع بودن خویش را اثبات کنیم.

انتهای پیام
captcha