راه‌اندازی ۱۰ کاروان قرآنی در شهرستان بیله‌سوار
کد خبر: 4070265
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

راه‌اندازی ۱۰ کاروان قرآنی در شهرستان بیله‌سوار

مسئول دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله‌سوار گفت: ۱۰ کاروان قرآنی با عنوان «نور ولایت» همزمان با دهه ولایت و امامت و هفته حجاب و عفاف به همت فعالان کانون‌های مساجد در بیله‌سوار راه‌اندازی می‌شود.

کاروان قرآنیبه گزارش ایکنا از اردبیل، شهاب ملکی، مسئول دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله‌سوار، ۲۰ تیرماه، در جلسه راه‌اندازی کاروان‌های قرآنی در شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: 10 کاروان قرآنی «نور ولایت» همزمان با دهه ولایت و امامت و هفته حجاب و عفاف به همت فعالان کانون‌های مساجد این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله‌سوار تصریح کرد: این برنامه معنوی با حضور قاریان برجسته استانی و کشوری همراه با سخنرانی در خصوص مسئله ولایت و تبعیت از امام مطرح خواهد شد.

وی اعلام کرد: تلاوت آیات نور برای نوجوانان و جوانان و آشناکردن آنها با مفاهیم قرآن کریم از جمله بخش‌های مهم این برنامه معنوی خواهد بود.

این مقام مسئول افزود: به مناسبت دهه امامت و ولایت تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا از دیگر بخش‌های این مراسم معنوی خواهد بود.

ملکی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط امروز نوجوانان و جوانان نیازمند آموزه‌های قرآنی در زمینه سبک زندگی هستند تا با الگوبرداری از زندگی ائمه اطهار(ع) راه سعادت و کمال را در پیش گیرند.

مسئول دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله‌سوار یادآور شد: قرآن کریم راه صحیح درست زیستن را به ما می‌آموزد و هر کس از این کتاب پیروی نکند یقینا از راه هدایت منحرف شده است.

انتهای پیام
captcha