مراسم بزرگداشت شهدای قیام مسجد گوهرشاد در حرم رضوی برگزار می‌شود
کد خبر: 4070278
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

مراسم بزرگداشت شهدای قیام مسجد گوهرشاد در حرم رضوی برگزار می‌شود

هم‌زمان با هفته عفاف و حجاب و قیام مردم مشهد در مسجد گوهرشاد، مراسم بزرگداشت «قیام مسجد گوهرشاد علیه کشف حجاب» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

قیام مسجد گوهرشاد به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه به مناسبت سالروز سرکوب خونین قیام مردم علیه کشف حجاب در مسجد گوهرشاد به دستور رضاخان برنامه‎های متعددی همچون حلقه معرفت، پرسمان دینی، مسابقه فرهنگی، سخنرانی، شعرخوانی و برپایی نمایشگاه در حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است، گفت: به همین منظور ویژه برنامه‌ای روز سه‌شنبه 21 تیرماه با حضور عموم زائران، مجاوران، خانواده شهدا و مسئولان استانی و لشگری برنامه‌ریزی شده است.

وی بیان کرد: در این مراسم که از ساعت 18 در مسجد گوهرشاد برپا می‌شود، آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی سخنرانی خواهد کرد و در ادامه حسین شالبافان و امیر عارف به مرثیه‌سرایی، محمدحسین ملکیان به شعرخوانی و گروه همخوانی گلدسته‌های حرم به اجرای سرود خواهند پرداخت.

شریعتی‌نژاد گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، روز سه‌شنبه به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب، بانوان مشهدی ساعت 17:30 در میدان شهدا گرد هم آماده و به صورت گروهی برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهدای قیام مسجد گوهرشاد به حرم مطهر رضوی مشرف خواهند شد.

انتهای پیام
captcha