فعال بودن مساجد خواسته شهداست
کد خبر: 4070300
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹

فعال بودن مساجد خواسته شهداست

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه یکی از خواسته‌ها و پیام‌های شهدا فعال بودن مساجد است، گفت: مساجد باید کانون تربیت باشد و نمازهای جمعه و جماعت پررنگ برگزار شود و به یا ایهاالذین‌های قرآن به‌صورت پررنگ پاسخ دهیم

تشییع شهدای نیروی انتظامی استان

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ۲۱ تیرماه در آئین تشییع شهدای فراجا در شهرکرد با اشاره به اینکه برخی در مقوله عفاف و حجاب از خود غیرت دینی نشان نمی‌دهند، اظهار کرد: گاهی برخی در رذالت‌ها و پلیدی‌های جامعه بی‌تفاوت هستند و آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، پیام شهدا این است که غیور باشید و راه بهشت را بروید.

نکونام افزود: شعائر اسلام و دین خدا باید به‌طور مستمر زنده نگه داشته شود، نباید بگذاریم در جامعه منکر پررنگ و معروف کمرنگ شود، نباید اجازه دهیم افرادی که قصد دارند به مسیر شهدا آسیب بزنند، میدان‌داری کنند.

وی با بیان اینکه یکی از خواسته‌ها و پیام‌های شهدا فعال بودن مساجد است، تأکید کرد: مساجد باید کانون تربیت باشد و نمازهای جمعه و جماعت پررنگ برگزار شود و به یا ایهاالذین‌های قرآن به‌صورت پررنگ پاسخ دهیم، این پیام شهدا است که به دستورات خداوند بی‌تفاوت نباشیم.

نکونام با اشاره به اینکه احترام به خون شهدا بسیار ارزشمند است، گفت: خداوندی که شهدا را فراخوانده و به آن‌ها روزی می‌دهد، جامعه را به قرآنی شدن دعوت می‌کند، این شهدا با ریختن اولین قطره خون خود پاک شدند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مطمئن باشید تا انسانی لیاقت نداشته باشد، خداوند مهر شهادت به پیشانی او نمی‌زند، اگر لایق باشند به این مقام نائل می‌آیند، خانواده شهدا صبور هستند و رفتن شهدا از بین ما سخت است. باید به خانواده‌های آن‌ها تبریک گفت که چنین شهدایی را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی با تأکید بر اینکه نیروهای فراجا برای جنگ با رذالت‌ها در صحنه هستند، گفت: به تمام کسانی که در عرصه امنیت به مردم خدمت می‌کنند، می‌گوییم تنها نیستید چرا که در تمامی مراسم‌های دینی و مذهبی هستیم و اجازه نمی‌دهیم جهنمیان ما را سست کنند.

انتهای پیام
captcha