رونمایی از پویش «#مهمان_علی» در رشت
کد خبر: 4071579
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶

رونمایی از پویش «#مهمان_علی» در رشت

پویش هنری، رسانه‌ای «#مهمان_علی» با شعار «امروز تمام شهر مهمان علی است»، امروز، 26 تیرماه در رشت رونمایی شد.

پویش مهمان علی

به گزارش ایکنا از گیلان، پویش هنری، رسانه‌ای «#مهمان_علی» با شعار «امروز تمام شهر مهمان علی است» به همت خانه فرهنگ و هنر انقلاب استان گیلان و با هدف ترویج فرهنگ برگزاری جشن‌های محلی و خیابانی، امروز، 26 تیرماه در رشت رونمایی شد.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان در این مراسم با اشاره به اهمیت توجه به ابعاد مختلف واقعه غدیر اظهار کرد: عید غدیر روز اجرای حکومت الهی بر زمین است.

حجت‌الاسلام مجتبی پوریوسفی خاطرنشان کرد: زمانی ولایت در جامعه تحقق می‌یابد که پیوندهایی از جنس ایمان و همدلی در میان جامعه ایجاد شود.

وی اتحاد و یکپارچگی جامعه را لازمه تحقق ولایت دانست و ابراز کرد: حکومت اسلامی به معنای حقیقی زمانی تحقق می‌یابد که قاعده اخوت و برادری به شکل واقعی میان بدنه جامعه شکل بگیرد.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان افزود: تشکیل جامعه‌ای همدل و یکپارچه لازمه زمینه‌سازی ظهور امام زمان است.

پوریوسفی با اشاره به اهداف جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان در راستای اجرای برنامه‌های غدیر امسال گفت: قریب به ۵۰ برنامه متنوع در سراسر استان گیلان باهدف اجرای جشن‌های محلی، تقویت گروه‌های سرود و اطعام غدیر توسط این ستاد حمایت و پشتیبانی می‌شوند.

همچنین در این برنامه حسن صمدی مسئول خانه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی استان گیلان نیز با اشاره به مراحل اجرای پویش «#مهمان_علی» اظهار کرد: این پویش با شعار اختصاصی «امروز تمام شهر مهمان علی است» در استان گیلان اجرا می‌شود.

رونمایی از پویش «#مهمان_علی» در رشت

انتهای پیام
captcha