رویداد دختران حاج قاسم گامی نو در طلیعه گام دوم انقلاب
کد خبر: 4071584
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶
رئیس مدارس صدرای کشور بیان کرد:

رویداد دختران حاج قاسم گامی نو در طلیعه گام دوم انقلاب

رئیس مدارس صدرای کشور با بیان‌اینکه رویداد دختران حاج قاسم گامی نو در طلیعه گام دوم انقلاب است، تصریح کرد: رویداد دختران حاج قاسم پرچمداران تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در کشور هستند.

حجت الاسلام تقدیری رئیس مدارس صدرای کشور

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام حامد تقدیری، رئیس مدارس صدرای کشور امروز، ۲۶ تیر با حضور در رویداد ملی دختران حاج قاسم در شیرآباد شهرستان خان ببين گفت: رویداد دختران حاج قاسم پرچمداران تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در کشور هستند.

رئیس مدارس صدرای کشور با بیان‌اینکه رویداد دختران حاج قاسم گامی نو در طلیعه گام دوم انقلاب است، تصریح کرد: این دختران با عملیاتی کردن گام دوم انقلاب وارد عرصه جهادتبیین شده‌اند و تلاش خواهند کرد تا گام دوم انقلاب اسلامی را خوب رقم بزنند.

حجت‌الاسلام تقدیری گفت: تقویت و حمایت از دانش‌آموزان موثر و نخبه و راهبری و حضور میدانی آنان در محلات و شهرهای گلستان از اهداف این رویداد بوده است تا دانش‌آموزان نخبه گلستان در کنار سایر دانش‌آموزان نخبه بتوانند به عنوان کنشگر تاثیرگذار باشند.

رئیس مدارس صدرای کشور به ویژگی سردار سلیمانی گفت: همدلی، وحدت، ولایتمداری از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: این طرح در راستای تقویت و حمایت و توانمندسازی دانش‌آموزان فعال و اثرگذار جامعه پایه‌ریزی شده که امید است امروزه دختران حاج قاسم به عنوان کنشگران اجتماعی بتوانند در سطح کشور نقش‌آفرینی کنند.

همچنین این رویداد به مدت دو روز در اردوگاه شیرآباد خان ببین در روزهای یکشنبه و دوشنبه 25 و 26 تیر برگزار شد و اختتامیه این رویداد ۲۶ تیر با حضور حجت‌الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولین کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha