اجرای طرح «حامیم» در دانشگاه‌های فارس
کد خبر: 4073047
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶

اجرای طرح «حامیم» در دانشگاه‌های فارس

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌های فارس از اجرای طرح «حا میم» در دانشگاه‌های استان خبر داد و گفت: این طرح با عنوان «حرم تا حرم» طی روزهای 25 تا 31 شهریورماه امسال ویژه فعالان فرهنگی دانشجویی فارس در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی کوهی، معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌های فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی کوهی، معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌های فارس امروز، 2 مردادماه در جمع خبرنگاران گفت: طرح «حا میم» با عنوان «حرم تا حرم» ویژه فعالان فرهنگی دانشجویی فارس طی روزهای 25 تا 31 شهریورماه جاری در مشهد مقدس برگزارخواهد شد.

وی با یادآوری اینکه طرح یک دوره توانمندسازی فعالان دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس است،  افزود: طرح مذکور علاوه بر حرم رضوی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) هم برگزار خواهد شد.

کوهی زمان برگزاری طرح مذکور در دو حرم را 7 روز اعلام کرد و گفت: این طرح به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و همچنین با همکاری تشکل‌های دانشجویی برگزارمی‌شود.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح افزود: مهم‌ترین هدف برگزاری این رویداد دانشجویی، توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی و سیاسی است که تلاش می‌شود در این دوره  با برگزاری کارگاه‌های مختلف ایده‌پردازی، مهارت‌های فعالان دانشجویی در زمینهٔ‌های تفکر نقادانه، جریان‌شناسی دانشگاه و دیگر مباحث اجتماعی مطرح را تقویت کنند تا دانشجویان بتوانند متفکرانه‌تر تصمیم‌گیری کنند.

دبیر برگزاری طرح «حا میم» استان فارس با یادآوری اینکه در این دوره آموزش‌های جانبی به‌صورت کارگاه‌های مهارتی، شامل مهارت‌ ارتباط مؤثر، فن‌های گفت‌وگو واقناع، مدیریت شبکه‌های اجتماعی اجرا می‌شود، گفت: از مزایای این دوره می‌توان به تطبیق با دروس معارف، بهره‌گیری از اساتید برجسته و برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی ورزشی اشاره کرد.

کوهی اضافه کرد: سرفصل‌های دوره نیز شامل برنامه‌ریزی فرهنگی، تحلیل وضعیت فرهنگی و اجتماعی، مخاطب شناسی، نیرو شناسی و ارتباط مؤثر، جریان سازی، بازاریابی فرهنگی است که توسط اساتید برجسته دانشگاه ارائه می‌شود.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌های فارس در پایان یادآور شد: این رویداد مهم فرهنگی در تابستان امسال با همکاری تمام رؤسای دانشگاه‌های فارس اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha