نگاهی به فعالیت‌های یک‌ماهه موسسه قرآنی غدیر محی‌آباد
کد خبر: 4074648
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

نگاهی به فعالیت‌های یک‌ماهه موسسه قرآنی غدیر محی‌آباد

مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت غدیر محی‌آباد در ارائه گزارشی از عملکرد یک ماهه موسسه گفت: برگزاری دوره‌های تربیت مربی روخوانی و روانخوانی، برگزاری کلاس‌های مهدقرآن ویژه سنین ۴ تا ۶ سال، برگزاری دوره‌‌های قرآنی در رشته‌های روخوانی و روانخوانی برای کوکان و نوجوانان، آموزش صوت و لحن ویژه پسران، دوره تجوید ویژه بانوان و ... از جمله برنامه‌های اجرا شده است.

موسسه فرهنگی قرآن و عترت غدیر محی‌آباد

موسسه فرهنگی قرآن و عترت غدیر محی‌آباد تنها موسسه قرآنی فعال شهر محی‌آباد است که فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی و آموزشی متعددی برای کودکان، نوجوانان و جوانان اجرا می‌کند، حجت‌الاسلام ناصرپورمحی‌آبادی، مدیر این موسسه در ارائه گزارش یک ماهه این موسسه به خبرنگار ایکنا کرمان گفت: این موسسه در سال ۱۳۹۱ تاسیس شد و تاکنون فعالیت‌های متعددی در دو بخش آموزشی و تبلیغ و ترویج اجرا کرده است.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته فعالیت‌های موسسه با وجود کرونا و کمبود تجهیزات ادامه یافت افزود: برگزاری دوره‌های تربیت مربی روخوانی و روانخوانی، برگزاری کلاس‌های مهدقرآن ویژه سنین ۴ تا ۶ سال، برگزاری دوره‌‌های قرآنی در رشته‌های روخوانی و روانخوانی برای کوکان و نوجوانان، آموزش صوت و لحن ویژه پسران، دوره تجوید ویژه بانوان و برگزاری دوره آموزش نماز ویژه کوکان، برگزاری اردوهای فرهنگی برای قرآن‌آموزان و برگزاری مراسم به مناسبت‌های مذهبی از جمله برنامه‌های موسسه فرهنگی قرآن و عترت غدیر محی‌آباد در یک ماه گذشته است.

حجت‌الاسلام محی‌آبادی از برپایی کلاس‌های فرهنگی، هنری و تربیتی در موسسه خبر داد و افزود: برای ارتقا فرهنگ کتاب و کتابخوانی، کتابخانه‌ای در محل موسسه تاسیس شده است که مورد استقبال خوب کودکان و نوجوانان قرار گرفت.

وی با‌ اشاره به راه‌اندازی گروهی در فضای مجازی برای ارائه آموزش‌های موسسه و پاسخگویی به سوالات شرعی، گفت: برگزاری مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم ویژه بانوان در رشته‌های حفظ و ترتیل‌خوانی قرآن از جمله اقدامات موسسه در یک ماه گذشته بود.

انتهای پیام
captcha