توجه ویژه مسابقات قرآن اوقاف قم به جذب چهره‌های جدید
کد خبر: 4079354
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲

توجه ویژه مسابقات قرآن اوقاف قم به جذب چهره‌های جدید

متسابق رشته دعاخوانی حضور چهره‌های جدید در این از مسابقات را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: مسابقات قرآن اوقاف که بالاترین سطح مسابقات قرآنی کشور به شمار می‌رود امسال نسبت به جذب چهره‌های جدید و ایجاد بستری مناسب جهت رشد و پیشرفت آن‌ها توجه ویژه‌ای داشت و این روند باید ادامه‌دار باشد.

قرآنبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از ستاد خبری مرحله استانی چهل و پنجمین مسابقات سراسری قرآن، فائزه دمغی، متسابق رشته دعاخوانی مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در قم، طی سخنانی بیان کرد: ضبط اجرای متسابقین در رشته دعاخوانی سبب کاهش میزان اضطراب آن‌ها شد اما سطح مسابقات در این رشته نسبت به سال‌های گذشته تغییر چندانی نداشت.

وی با بیان اینکه داوران در بخش رشته دعاخوانی باید متخصص این حوزه باشند، افزود: داوران بخش رشته‌های قرائت و دعاخوانی مشترک است در حالیکه اگر داور تخصص امر صوت و لحن دعاخوانی و مداحی داشته باشد در روند داوری بهتر عمل خواهد کرد.

دمغی با اشاره به ضرورت برگزاری کارگاه توجیهی ویژه متسابقین رشته دعاخوانی اظهار کرد: در رشته دعاخوانی متاسفانه کلیه متسابقین از نوع و چگونگی اجرا اطلاع چندانی نداشتند.

وی حضور چهره‌های جدید در این از مسابقات را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: مسابقات قرآن اوقاف که بالاترین سطح مسابقات قرآنی کشور به شمار می‌رود امسال نسبت به جذب چهره‌های جدید و ایجاد بستری مناسب جهت رشد و پیشرفت آن‌ها توجه ویژه‌ای داشت و این روند باید ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام
captcha