تجلیل از نفرات برگزیده مسابقات قرآن اوقاف در اسدآباد
کد خبر: 4080172
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

تجلیل از نفرات برگزیده مسابقات قرآن اوقاف در اسدآباد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسدآباد بیان کرد: از پنج برگزیده مرحله شهرستانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در اسدآباد تجلیل شد.

تجلیل از نفرات برگزیده مسابقات قرآنی اسدآبادحجت‌الاسلام احمدرضا خزایی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: نفرات برتر مسابقات قرآنی اوقاف در مرحله شهرستانی در رشته‌های آوایی و معارفی معرفی شدند.

وی ادامه داد: این مسابقات، 11 مرداد در شهرستان بهار به‌صورت تجمیعی با شرکت‌کنندگان شهرستان‌های کبودرآهنگ، رزن، اسدآباد و بهار برگزار شد که در این دوره، پنج نفر از شهرستان اسدآباد به مسابقات استانی راه یافتند و طی مراسمی روز گذشته، 31 مردادماه مورد تجلیل قرار گرفتند. مسابقات استانی ۱۱ شهریورماه در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان برگزار می‌شود.

خزایی در ادامه از برپایی ایستگاه صلواتی شهید سعید قهاری در اربعین حسینی خبر داد و افزود: این ایستگاه صلواتی به همت اداره اوقاف و خیریه اسدآباد و با مشارکت خیرین و با همکاری بسیجیان برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه در این ایستگاه صلوتی پنج مبلغ(سه نفر بومی و دو نفر از استان قم) برای پاسخگویی به سؤالات شرعی افراد و اقامه نمازهای واجب حضور دارند، یادآور شد: این ایستگاه صلواتی در مسجد امام خمینی(ره) در گردنه اسدآباد از ۲۰ تا 30 شهریور برپا می‌شود و خدماتی مختلفی مانند غذای گرم، چای، بسته فرهنگی و ... به زائران ارائه می‌کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسدآباد بیان کرد: این ایستگاه از محل نیات مرقوفه مرحوم بکایی تأمین مالی می‌شود و خیرین می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را به مسجد صاحب‌الزمان(عج) تحویل و کمک نقدی خود را به شماره حساب ۶۳۷۳۸۱۱۱۵۶۱۲۴۰۸۹ نزد بانک سپه (انصار) واریز کنند.

انتهای پیام
captcha