110 میبدی در طرح «بشری» شرکت کردند
کد خبر: 4080582
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹

110 میبدی در طرح «بشری» شرکت کردند

مسئول مؤسسه قرآنی حضرت معصومه(س) میبد از شرکت بیش از 110 فعال قرآنی این شهرستان در طرح ملی «بشری» خبر داد.

طرح «بشری» در میبدحجت‌الاسلام محمدکاظم صباغی، مسئول مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت معصومه(س)‌ میبد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به اجرای طرح ملی «بشری» در این شهرستان اظهار کرد: این طرح با حضور ابراهیم کرمانی‌نژاد، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های امور قرآن و عترت وزارت ارشاد در سالن اجتماعات شورای شهر شهرستان و با استقبال خوب فعالان قرآنی اجرایی شد.

وی ادامه داد: پس از اعلام فراخوان بیش از 110 نفر در این طرح ثبت‌نام و در دوره آموزش نوین قرآن کریم در قالب طرح «بشری» شرکت کردند و آموزش‌های لازم را پس از دو روز فرا گرفتند.

صباغی با اشاره به برگزاری آزمون این دوره نیز گفت: خوشبختانه اکثریت قریب به اتفاق شرکت‌کنندگان توانستند حد نصاب نمره قبولی را کسب کنند.

مسئول مؤسسه قرآنی حضرت معصومه(س) میبد بیان کرد: با توجه به رضایت و استقبال خوب فعالان قرآنی میبد به دنبال این هستیم تا مجدد این دوره را ویژه متقاضیانی که موفق به شرکت نشده‌اند، برگزار کنیم و لذا قول مساعد برای برگزاری مجدد دوره از استاد طرح گرفته شده و ان شاءالله در ماه‌های آینده شاهد برگزاری مجدد این دوره در شهرستان باشیم.

انتهای پیام
captcha