افزایش کیفیت مسابقات قرآن اوقاف آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 4080684
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

افزایش کیفیت مسابقات قرآن اوقاف آذربایجان‌شرقی

سرپرست هیئت داوران مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه پیشرفت چشمگیری در برگزاری مسابقات احساس می‌شود، گفت: عملکرد شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات از سطح بالا برخوردار بوده که این موجب خرسندی است.

مجید باوردی، پیشکسوت و مربی قرآنمجید باوردی، پیشکسوت قرآنی و سرپرست داوران مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره سراسری مسابقات قرآن اوقاف، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌ شرقی، با بیان اینکه پیشرفت چشمگیری در برگزاری مسابقات احساس می‌شود، گفت: عملکرد شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات از سطح بالا برخوردار بوده که این موجب خرسندی است.

وی ادامه داد: امسال مشاهدات این را نشان می‌دهد که سطح علمی مسابقات افزایش چشمگیری پیدا کرده است که این نشانه بسیار خوبی از توجه به چنین مسابقات قرآنی است.

باوردی خاطرنشان کرد: امسال در در مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف ۱۹ نفر در بخش قرائت، ۲۳ نفر در بخش ترتیل و ۲۸ نفر در بخش حفظ قرآن کریم حضور دراند که با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

این پیشکسوت قرآنی تأکید کرد: با توجه به اینکه سال‌های قبل شیوع ویروس کرونا مانع اصلی برگزاری پرشور چنین مسابقاتی بود، خوشبختانه امسال این مانع برطرف شده و تعامل شرکت‌کنندگان موجب بالا رفتن حساسیت مسابقات شده است.

وی با اشاره به اینکه مسابقات اوقاف بزرگترین مسابقه در سطح کشوری و بین‌المللی است افزود: ترویج فرهنگ قرآن و معارف قرآنی و ارتقای سطح قاریان و حافظان قرآن از جمله اهداف برگزاری مسابقات قرآن است و سازمان اوقاف هم با عملکرد درخشان خود امسال چهل و سومین دوره از این مسابقات را برگزار می کند.

باوردی گفت: امیدوارم جامعه ما انس بیشتری با قرآن بگیرد که این عمل موجب افزایش رزق و روزی و برکت در زندگی نیز خواهد شد.

انتهای پیام
captcha