قرآنیان فارس در تکاپوی رقابت
کد خبر: 4081073
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴

قرآنیان فارس در تکاپوی رقابت

مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در استان فارس که از سوم شهریورماه آغاز شده است، همچنان در شیراز در حال برگزاری است.

مسابقات قرآن اوقاف فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در استان فارس که از روز پنج‌شنبه، 3 شهریورماه آغاز شده است، همچنان در شیراز در حال برگزاری است.

این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود که امروز آخرین روز برگزاری آن و مختص رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل آقایان است و هم‌اکنون در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) در حال برگزاری است و تا بعدازظهر امروز ادامه دارد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس در حاشیه این مسابقات به خبرنگار ایکنا گفت: مسابقات روز پنج‌شنبه در بخش بانوان در رشته‌های دعاخوانی و مدیحه‌سرایی با حضور 55 نفر و در بخش آقایان در رشته‌های دعاخوانی، اذان، مدیحه‌سرایی و همخوانی با حضور 100 نفر برگزار شدند.

وی افزود: مسابقات بخش بانوان روز جمعه، ۴ شهریورماه در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل و حفظ با حضور 60 نفر برگزار شد و امروز نیز مسابقات رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل بخش آقایان در حرم سیدعلاءالدین حسین(ع) با حضور 45 نفر در حال برگزاری است.

جلالی بیان کرد: مسابقات کلیه رشته‌های حفظ در بازه زمانی صبح تا ظهر امروز و مسابقات رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل در بعدازظهر امروز اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد متسابقان در این مرحله از شهرستان شیراز است، گفت: نتایج این مرحله از مسابقات به یاری خدا فردا اعلام خواهد شد.

یادآور می‌شود، در این مرحله از مسابقات ر بخش بانوان محسن یاراحمدی، داور لحن؛ حامد ولی‌زاده، داور صوت؛ معتز آقایی، داور حسن حفظ؛ محمدباقر ماهانی، داور تجوید؛ حمید ایماندار، داور وقف و ابتدا و در بخش بانوان حوریه عقبایی، داور وقف و ابتدا؛ زهرا صریحی‌نژاد، داور حسن حفظ؛ مرضیه فیروززاده، داور لحن؛ فاطمه عیدی‌پور، داور صوت؛ زینب نصیری، داور تجوید این مرحله از مسابقات هستند.

انتهای پیام
captcha