هیئت داوران مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف کرمانشاه معرفی شدند
کد خبر: 4081121
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

هیئت داوران مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف کرمانشاه معرفی شدند

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه از معرفی هیئت داوران مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در این استان خبر داد.

ساحل سهیلی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کرمانشاهساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به مشخص شدن هیئت داوران مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در کرمانشاه، اظهار کرد: داوران منتخب چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف از افرادی هستند که در دوره‌های طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن شرکت و امتیاز لازم برای داوری مرحله استانی مسابقات قرآن را کسب کرده‌اند.

وی با معرفی اسامی داوران در بخش آقایان، افزود: داوران بخش تجوید محمدرضا پورزرگری و کیوان حسینی هستند. در رشته صوت نیز حمیدرضا احمدی‌وفا به داوری این بخش خواهد پرداخت.

سهیلی تصریح کرد: داوران رشته لحن صالح اطهری‌فرد و فرهاد اکبریان هستند. همچنین در رشته وقف و ابتدا مهدی پریزاد و در رشته حسن حفظ مسعود داودی مسابقات این دوره را قضاوت می‌کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه بیان کرد: مرضیه دیانی در رشته تجوید، خدیجه بیرانوند در رشته صوت، ثمین کرم در رشته لحن، فرشته مسجدی در رشته وقف و ابتدا و طاهره نائبی موحد در رشته حسن حفظ هیئت داوران بخش بانوان در کرمانشاه هستند.

انتهای پیام
captcha