اعلام جزئیات برگزاری مسابقات قرآن اوقاف در یزد
کد خبر: 4083856
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

اعلام جزئیات برگزاری مسابقات قرآن اوقاف در یزد

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه یزد جزئیات برگزاری مسابقات قرآن اوقاف را در این استان اعلام کرد.

مسابقات قرآن اوقافحجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن کریم، جزییات برگزاری این دوره مسابقات را اعلام کرد.

وی با اشاره به آغاز این مسابقات از فردا، 17 شهریورماه در محل امامزاده سید نصرالله(ع) بلوار دهه فجر اظهار کرد: مسابقات در رشته‌های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ کل، 20، 10 و 5 جزء از ساعت هشت صبح ویژه بانوان و 9 صبح ویژه آقایان آغاز و تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت و در پایان نیز مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور مسئولان برگزار و به برترین‌ها جوایزی اهدا خواهد شد.

میرجلیلی افزود: مسابقات در روز جمعه، 18 شهریورماه در رشته‌های اذان، دعاخوانی و همخوانی و همسرایی قرآن کریم به صورت ضبط آثار ادامه خواهد یافت و آثار برای داوری به مرکز ارسال می‌شود.

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد گفت: در این مرحله از مسابقات دو نفر ناظر از سازمان اوقاف و امورخیریه کشور حضور و بر روند مسابقات نظارت خواهند داشت. 

وی با اشاره به داوری مسابقات نیز گفت: به جزء یکی از داوران رشته قرائت که از اصفهان حضور خواهند داشت، ما بقی داوران در گروه‌های بانوان و آقایان از استان یزد هستند و به داوری مسابقات می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha