۳۰ شهریور؛ آغاز مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف لرستان
کد خبر: 4086259
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱

۳۰ شهریور؛ آغاز مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف لرستان

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان، گفت: مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه روزهای ۳۰ و ۳۱ شهریورماه سال جاری در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

تقی دریکوندی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه لرستانتقی دریکوندی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به برگزاری مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری اوقاف و امور خیریه در لرستان، اظهار کرد: مرحله استانی این مسابقات قرآنی طی روزهای ۳۰ و ۳۱ شهریورماه سال‌جاری در حسینیه حبیب بن مظاهر خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرحله استانی مسابقات اوقاف و امور خیریه با رقابت ۲۵۶ در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود، ادامه داد: در بخش آقایان ۱۳۱ نفر و در بخش بانوان ۱۲۵ نفر در رشته‌های مختلف با هم به رقابت می‌پردازند.

دریکوندی با اشاره به اینکه آزمون رشته‌های معارفی مسابقات قرآن و اوقاف و امور خیریه در ۲۶ مردادماه همزمان با سراسر کشور به‌‌صورت مجازی برگزار شد، ادامه داد: امروز نیز مرحله پیش‌آزمون این مسابقات برای آشنایی متسابقین با چگونگی برگزاری آزمون برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به اینکه چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن و اوقاف و امور خیریه لرستان در رشته‌های حفظ، قرائت ترتیل و تحقیق، اذان و دعاخوانی برگزار می‌شود، ادامه داد: نفرات برتر هر رشته به‌طور مستقیم به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند که داوری دو رشته اذان و دعاخوانی در تهران انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha