تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در شیراز
کد خبر: 4087052
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵

تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در شیراز

در طلیعه هفته دفاع مقدس، همزمان با نقاط مختلف کشورمان، مراسم تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس همراه با رونمایی از 70 عنوان کتاب دفاع مقدس در شیراز برگزار شد.

رونمایی از کتاب دفاع مقدس، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، همزمان با نقاط مختلف کشورمان، مراسم تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس امروز، 30 شهریورماه در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس برگزار شد که در این مراسم علاوه بر تجلیل از پیشکسوتان از 70 عنوان کتاب دفاع مقدس نیز رونمایی شد.

سردار سعید کوشکی جهرمی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در این مراسم با یادآوری رشادت‌های رزمندگان استان در آن دوران گفت: رزمندگان در آن دوران با کمترین امکانات و بیشترین تحریم‌ها در مقابل کفر و استکبار قد علم کرده و برای حفظ ایران اسلامی از جان خودشان گذشتند.

وی با تأکید بر اینکه خون شهدا هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد، افزود: امروز به برکت خون شهداست که شاهد برگزاری بزرگترین اجتماع شیعیان جهان در اربعین حسینی هستیم.

کوشکی در ادامه سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس و باغ موزه دفاع مقدس استان، گفت: باید تلاش کنیم تا مجموعه مختص شهدای استان فارس توسعه یابد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس به عشق و علاقه نسل جدید و جوانان به شهدا اشاره کرد و افزود: جوانان امروز دلداده شهدا هستند و اگر بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم، بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود به سخنان استاندار فارس در خصوص رفع مشکلات ایثارگران اشاره و بر ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی بدین منظور تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha