پذیرایی ۲۰ هزار زائر در موکب خراسان‌رضوی
کد خبر: 4088290
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

پذیرایی ۲۰ هزار زائر در موکب خراسان‌رضوی

شهردار شهر سیدآباد گفت: از ابتدای ماه صفر تا پایان آن حدود ۲۰ هزار زائر در موکب میقات مهر امام رضا(ع) شهر سیدآباد شهرستان چناران به عنوان بزرگ‌ترین موکب خراسان رضوی پذیرایی شده است.

موکباحسان ترمه، شهردار شهر سیدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر بزرگ‌ترین موکب خراسان رضوی با نام موکب میقات مهر امام رضا(ع) در شهر سیدآباد شهرستان چناران به مساحت 1500 متر مربع برپا شد.

وی گفت: این موکب با چنین مساحتی برای اولین‌بار با مشارکت آستان قدس رضوی، شهرداری سیدآباد، شورای اسلامی شهر، سپاه پاسداران و خیران به منظور خدمات‌رسانی به زائران رضوی راه‌اندازی شد. چندین چادر نیز به صورت جداگانه برای آقایان و بانوان برپا شده است و تمامی اقدامات مورد نیاز به خصوص در حوزه‌های ایمنی، اسکان، سرویس‌های بهداشتی و... پیش‌بینی و انجام شد.

وی اظهار کرد: در این مدت هیچ‌گونه مشکلی برای اسکان زائران در شهر سیدآباد به وجود نیامد و چهار مسجد و یک سالن ورزشی نیز برای مواقع اضطراری پیش‌بینی و تجهیز شد. پذیرایی از حدود 20 هزار زائر در این موکب که بزرگترین موکب خراسان رضوی است نیز صورت گرفت.

شهردار سیدآباد گفت: کاروان‌هایی که در این منطقه به استراحت پرداختند، اقدامات لازم برای اسکان و غذا برای آنها صورت گرفت و مشکلی پیش نیامد. در موکب زائران پیاده نیز  13 غرفه برپا شد و حدود 50 نیرو نیز در دو بخش آقایان و بانوان به زائران خدمات لازم را ارائه دادند.

 

انتهای پیام
captcha