اولین نشست موسسه قرآنی حضرت محمد رسول الله(ص) دانشگاهیان زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 4091019
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

اولین نشست موسسه قرآنی حضرت محمد رسول الله(ص) دانشگاهیان زنجان برگزار می‌شود

اولین نشست موسسه قرآنی حضرت محمد رسول الله(ص) دانشگاهیان استان زنجان، ویژه اساتید، اعضای هیات علمی، دانشجویان، کارشناسان و کارکنان دانشگاه‌های استان زنجان برگزار می‌شود.

اولین نشست موسسه قرآنی حضرت محمد رسول الله(ص) دانشگاهیان زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، اولین نشست موسسه قرآنی حضرت محمد رسول الله(ص) دانشگاهیان استان زنجان با سخنرانی حضرت حجت‌الاسلام محمود رجبی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و استاد تمام علوم قرآنی با موضوع مقدمه‌ای بر توحید برگزار می‌شود.

این نشست با موضوع مقدمه‌ای بر توحید در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی روزبه زنجان، ۲۱ مهرماه از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۸ برای کلیه اساتید، اعضای هیات علمی، دانشجویان، کارشناسان و کارکنان دانشگاه‌های استان زنجان برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، ترویج فرهنگ قرآن و عترت(ع) در جامعه دانشگاهی کشور را به دلیل وجود قشر جوان که به دنبال کسب مدارج آموزش عالی هستند یک نیاز و تکلیف فرهنگی است که برگزاری چنین نشست‌هایی می‌تواند گامی موثر در راستای ترویج این فرهنگ در دانشگاه‌ها باشد.

قشر نوجوان و جوان به دلیل فطرت پاکی که دارند طالب آموزش‌های دینی و قرآنی هستند و مسئولان به خصوص مدیران دانشگاه‌ها باید این زمینه را برای فراگیری مفاهیم و آموزه‌های قرآنی بیشتر فراهم کنند.

انتهای پیام
captcha