وحدت، زیر ساخت اصلی امنیت است
کد خبر: 4091074
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

وحدت، زیر ساخت اصلی امنیت است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هر کشوری نیازمند امنیت است که زیر ساخت اصلی آن نیز وحدت است.

سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در آیین گرامیداشت ۱۹ مهر؛ سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی که در مصلی بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه هر کشوری نیازمند امنیت است، اظهار کرد: اگر قدرت، امنیت، عزت و... می‌خواهیم باید وحدت خود را حفظ کنیم چرا که وحدت، زیر ساخت اصلی امنیت در کشور است.
وی با تأکید براینکه ملت ایران این حقیقت را به خوبی درک کرده است، افزود: هر ملت باهوشی سعی می‌کند که رهبر کشور خود را عزیز بدارد. مقام معظم رهبری دانشمندترین انسان روزگار است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با تمام وجود نسبت به ملت خود عشق می‌ورزند، تصریح کرد: در دنیایی که بیشترین رهبرانش از اشرار و خون خواهان هستند، ما افتخار می‌کنیم به رهبری انقلاب که دانشمند ترین انسان‌ روزگار است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید براینکه در طول انقلاب اسلامی تاکنون شرق و غرب در مقابل ملت ایران بسیج شدند، اضافه کرد: هیچ قدرت شیطانی در جنگ تحمیلی غایب نبود اما از صبر و استقامت ملت ایران شکست خوردند.

سردار نقدی با بیان اینکه ملت ایران طی این سال‌ها با تمام کمبودها ساخت و زیر این فشارها به پیشرفت خود ادامه داد، افزود: دشمنان هر قطعنامه‌ای که خواستند برعلیه کشور ایران صادر کردند اما با این وجود طی این سال‌ها مؤلفه‌های قدرت این کشور رو به افزایش بوده است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تنها کسی بود که در مقابل زورگویی‌های آمریکا ایستاد، تصریح کرد: بعد از 43 سال برنامه‌ریزی دشمنان برای براندازی انقلاب اسلامی و شکست در تمام برنامه‌ها، امروز به گروهی از اراذل اوباش پول دادند تا مثلا براندازی را انجام دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید براینکه ملت ایران در اغتشاشات اخیر صبر و متانت به خرج دادند، ادامه داد: براساس آمارهایی که سایت‌ها و مقالات آمریکایی ارائه دادند سالانه تعداد بالایی از افراد در زندان‌ها و در حین دستگیری کشته می‌شوند اما هیچ مردمی به خون خواهی این افراد فریاد نمی‌زنند اما امروز برای فوت یک خانم که بیماری زمینه‌ای مغزی داشته است و به دعوت نیروی انتظامی به کلاس فرهنگی عقیدتی وارد شده است، دنیا را آگاه کردند.


وی با اشاره به اینکه چرا حکمرانانی که ادعای بشر دوستی دارند در مقابل جنایت‌های خودشان سکوت می‌کنند، تصریح کرد: راه حل برقراری آرامش در منطقه محو رژیم صهیونیستی است و دشمنان اطمینان داشته باشند که این ملت پرچمی را که برافراشته است به صاحب اصلی خود تحویل خواهد داد.

انتهای پیام
captcha