مردم ایران بزرگی و نجابت خود را ثابت کرده‌اند
کد خبر: 4091779
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

مردم ایران بزرگی و نجابت خود را ثابت کرده‌اند

امام‌جمعه موقت شهرکرد با اشاره به بزرگواری و نجابت ملت ایران، گفت: مردم ایران بزرگی و نجابت خود را بارها طی سالیان پس از انقلاب و در روزهای دفاع مقدس برای همگان ثابت و نمایان کردند‌.

سیدابوالحسن فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن فاطمی، امام‌جمعه موقت شهرکرد امروز، ۲۲ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، با بیان اینکه موضوع بسیار مهم در روزگار امروز اشتغال جوانان است، اظهار کرد: مسئولان باید با تلاش و رونق تولیدات خانگی، سنتی و مساعدت به بخش‌های تولیدی بزرگ‌تر مشکلات در حوزه اشتغال جوانان را رفع کنند.

فاطمی با اشاره به بزرگواری و نجابت ملت ایران، افزود: مردم ایران بزرگی و نجابت خود را بارها طی سالیان پس از انقلاب و در روزهای دفاع مقدس برای همگان ثابت و نمایان کردند، ملت ایران نسبت به اسلام، قرآن کریم و ولایت فقیه وفادار هستند و به همین دلیل مسئولان باید تلاش کرده و حل مشکلات ملت از جمله مشکل بیکاری را در اولویت امور قرار دهند.

وی ادامه داد: بیکاری جوانان یکی از ریشه‌های فساد و انحراف است به همین دلیل نیز در دین مبین اسلام سفارش بسیاری شده که مردم از بیکاری دور باشند درحال حاضر نیز با وجود زحمات مسئولان اما امیدواریم همچنان با تلاش مضاعف حل معضل بیکاری جوانان را در اولویت قرار دهند.

فاطمی با تأکید بر اهمیت برخورد قانونی با تبهکاران، اختلاس‌گران و خیانتکاران، بیان کرد: ایران کشوری با ثروت‌های عظیم است که منابع بسیاری در آن وجود دارد اما اگر اختلاس، رانت‌خواری و سوءاستفاده از بیت‌المال در کشور وجود داشته باشد تمامی این ثروت‌ها هدر خواهد رفت و حل مشکلات امکان‌پذیر نمی‌شود. 

امام جمعه موقت شهرکرد بیان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران همواره در تلاش هستند تا این انقلاب ارزشمند را از بین ببرند و هرگز دست از تلاش برنمی‌دارند، در این راه نیز به دنبال افرادی هستند تا نقشه‌های آنان را اجرا کنند به همین دلیل نسل جوان و فرزندان ما باید هوشیار باشند و فریب دشمنان را نخورند.

انتهای پیام
captcha