خدمت به جامعه ایثارگران فراتر از ساختار اداری باشد
کد خبر: 4092178
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹

خدمت به جامعه ایثارگران فراتر از ساختار اداری باشد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه پاسخگوی مطالبات جامعه ایثارگران هستیم، گفت: خدمت به جامعه ایثارگران باید فراتر از ساختار اداری باشد.

نشست شورای اسلامی شهر ساریبه گزارش ایکنا از مازندران، سعید کهن‌سال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، روز گذشته، 23 مهرماه در نشست شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ضرورت گسترش و نشر این فرهنگ، گفت: نظام حمایتی و خدماتی در بنیاد باید سبقه فرهنگی داشته باشد.‌ سه چهارم فعالیت ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است.

کهن‌سال با بیان اینکه با سیستم فناورانه اجتماعی کارهای میدانی انجام می‌دهیم و پاسخگوی مطالبات جامعه ایثارگران هستیم، افزود: خدمت به جامعه ایثارگران باید فراتر از ساختار اداری باشد.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی به دور از عادی‌انگاری نگاه تکریم و عزتمندی به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران داشته باشند، گفت: نگاه تکریم و سپاسگزاری خدمات شایسته را برای ایثارگران به همراه دارد.

کهن‌سال تصریح کرد: تمام عزتمندی ما به خاطر ایثارگری‌های رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی است، یادآور شد: یک درصد اعتبار دستگاه‌های اجرایی باید برای فعالیت‌های فرهنگی به ویژه ترویج فرهنگ ‌ایثار و شهادت هزینه شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با تأکید براین که تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در شهرداری‌ها به ویژه شهرداری ساری در اولویت کاری مدیران قرار گیرد، خاطرنشان کرد: قوانین مغفول مانده در دستگاه‌های اجرایی متعلق به جامعه ایثارگران باید احیا شود. برای اجرای آن نیازمند حمایت مسوولان در چارچوب قوانین هستیم.

وی با بیان اینکه مقرر شد تا سال ۱۴۰۳ به مناسبت کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران تمامی گلزار شهدای استان ساماندهی شود، افزود: نیازمند ایجاد نشان شهدا در مرکز مازندران هستیم، البته مشارکت دستگاه ها در این امر مقدس تأثیرگذار خواهد بود.

کهن‌سال در رابطه با رزمایش جامعه ایثارگری در مازندران گفت: دبیرخانه رزمایش جامعه ایثارگری در استانداری مازندران تشکیل شد تا دیدارهایی که در قالب طرح سپاس با خانواده‌های معظم شهدا در شهریورماه امسال در سطح استان صورت گرفته بود مشکلات این عزیزان پس از بررسی رسیدگی و حل شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران خواستار همکاری شورای شهر و شهرداری ساری به منظور نامگذاری خیابان‌ها و معابر ساری به نام شهدا و استفاده از تابلوهای شهری برای نصب تصاویر شهدا و تعامل فی مابین بنیاد و شورای شهر و شهرداری شد.

انتهای پیام
captcha