اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی در گرو استمرار و نظم است
کد خبر: 4092358
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷

اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی در گرو استمرار و نظم است

رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه با بیان اینکه کار فرهنگی و مذهبی اثرگذار نیاز به کار مستمر و منظم دارد، گفت: همواره مساجد نقش کلیدی در کارهای فرهنگی، مذهبی و سیاسی داشته‌اند و این‌گونه فعالیت‌ها در جامعه اسلامی باید از مساجد آغاز شوند.

حجت الاسلام علی خلیفاوی رئیس تبلیغات اسلامی بندرلنگه

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام علی خلیفاوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه، امروز، 25 مهر، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:‌ فعالیت فرهنگی و مذهبی اثرگذار نیاز به کار مستمر و منظم دارد و بدون برنامه‌ریزی مدون و مستمر نمی‌توان نتیجه خوبی از کار فرهنگی دریافت کرد. کار مقطعی و کوتاه‌مدت نمی‌تواند احتیاجات فرهنگی و مذهبی را برآورده کند.

وی با اشاره به اینکه اساس هر کار فرهنگی و مذهبی استمرار و نظم است و اگر بخواهیم بازده مناسب و نتیجه‌بخش داشته باشیم کار مستمر و منظم باید اساس کار قرار بگیرد، افزود: قسمتی از کار فرهنگی توسط مساعدت مالی تأمین می‌شود. هزینه برآورد شده در کار فرهنگی و مذهبی نیازمند تأمین بودجه و استفاده مناسب و بهینه از آن است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه تقویت روحیه جهادی و انقلابی را از مهم‌ترین عوامل موفقیت در کار فرهنگی و مذهبی دانست و عنوان کرد: اگر روحیه انسان ناخالص باشد کار به نتیجه دلخواه نخواهد رسید. نگاه مقام معظم رهبری به کار فرهنگی و مذهبی بسیار بااهمیت است و این حکایت از این قضیه دارد که ایشان برای کار فرهنگی ارزش و اهمیت قائل هستند.

خلیفاوی در پایان با بیان اینکه مساجد پایگاه و محل نشر معارف اسلامی هستند، یادآور شد: از زمان آغاز بعثت پیامبر گرامی اسلام(ص) همواره مساجد نقش کلیدی برای کار فرهنگی و مذهبی و سیاسی داشته‌اند و از اوایل انقلاب نیز مساجد پایگاهی برای مبارزه با رژیم طاغوتی بودند؛ از این رو جا دارد که همواره کار مذهبی و فرهنگی از مساجد شروع شود.

انتهای پیام
captcha