برگزاری مراسم تکریم شهدای مدافع امنیت در آستان‌ امامزادگان
کد خبر: 4092436
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

برگزاری مراسم تکریم شهدای مدافع امنیت در آستان‌ امامزادگان

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه امروز در سازمان اوقاف میزبان چهل و هفتمین جلسه کارگروه فرهنگی، قرآنی اعتاب مقدس بودیم، گفت: طی این جلسه در خصوص برگزاری مراسم برای تکریم شهدای مدافع امنیت ایران اسلامی در آستان‌های مقدس، بقاع متبرکه و امامزادگان بحث و تبادل نظر شد.

برگزاری مراسم تکریم شهدای مدافع امنیت در آستان‌ امامزادگانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، جلسه کارگروه فرهنگی، قرآنی اعتاب مقدس داخل کشور امروز دوشنبه 25 مهر، به میزبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در ساختمان شهید سلیمانی این سازمان برگزار شد.

در این جلسه نمایندگانی از سازمان اوقاف و امور خیریه، آستان قدس رضوی، آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، مسجد مقدس جمکران و سازمان حج و زیارت حضور داشتند.

حجت‌الاسلام سیدمحمدکاظم موسوی‌متقی، مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه در حاشیه این جلسه اظهار کرد: کارگروه فرهنگی، قرآنی اعتاب مقدس داخل کشور ذیل جلسات اعتاب مقدس اسلامی که سال 1395 آغاز به کار کرده، تشکیل شده است و یکی از هفت کارگروه این جلسات است.

وی با بیان اینکه کارگروه فرهنگی، قرآنی اعتاب مقدس داخل کشور منظم‌ترین و باتداوم‎‌ترین کارگروه از بین هفت کارگروه جلسات اعتاب مقدس اسلامی است، تأکید کرد: امروز در سازمان اوقاف و امور خیریه میزبان چهل و هفتمین جلسه این کارگروه بودیم.

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه در این جلسه درخصوص برگزاری مراسم برای تکریم شهدای مدافع امنیت ایران اسلامی در آستان‌های مقدس، بقاع متبرکه و امامزادگان برنامه‌ریزی و بحث و تبادل نظر شد، تصریح کرد: در این جلسه درباره اجرای مرحله دوم طرح «من قرآن را دوست دارم» که در خصوص ترجمه و مفاهیم است و فعالیت‌های کودکان و نوجوانان در آستان‌های مقدس، امامزادگان و بقاع متبرکه داخل کشور صحبت شد.

انتهای پیام
captcha