معرفی اعضای جدید هیئت‌ مدیره انجمن قلم ایران
کد خبر: 4092471
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰

معرفی اعضای جدید هیئت‌ مدیره انجمن قلم ایران

بیست‌وسومین مجمع عمومی عادی انجمن قلم ایران در محل تالار اجتماعات انجمن قلم برگزار شد و اعضای هیئت‌ مدیره انجمن قلم برای دوره دو ساله جدید انتخاب شدند.

معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن قلم

به گزارش ایکنا، بیست‌وسومین مجمع عمومی عادی انجمن قلم ایران عصر یکشنبه 24 مهر در محل تالار اجتماعات انجمن قلم برگزار شد.

نتایج و صورت‌ جلسه این دوره از مجمع عمومی به قرار زیر است؛

طبق بند الف ماده ۳۱ اساسنامه انجمن قلم ایران، جلسات مجمع عمومی توسط هیئت رئیسه‌ای اداره می‌شود که در همان جلسه انتخاب می‌شوند و باید نامزد انتخابات آن دوره نباشند. آقایان «اسرافیلی»، «اثنی‌عشری»، «داوودی»، «بشیری» و «میرکیانی»، به ترتیب به عنوان رئیس، نایب رئیس، منشی و دو ناظر مجمع، با رأی مستقیم اعضا برگزیده شدند و اداره جلسه را به عهده گرفتند.

طبق دستور جلسه، ابتدا راضیه تجار، دبیر انجمن، گزارش عملکرد دوره دوساله اخیر هیئت مدیره را ارائه داد و در ادامه رضا اسماعیلی، خزانه‌دار انجمن گزارش مالی این دوره را ارائه کرد و تراز مالی سال آتی را به رأی گذاشت که به تصویب اکثریت اعضای حاضر رسید.

دستور جلسه بعد، انتخاب هیئت‌ مدیره و بازرسان جدید انجمن بود. ابتدا، ۱۰ نامزد دوره جدید هیئت‌ مدیره و پنج نامزد بازرسی که صلاحیت آن‌ها پیش‌تر به تأیید هیئت مؤسس رسیده بود، به ترتیب حروف الفبا در جایگاه حاضر شده، درباره برنامه‌هایشان سخن گفتند. رئیس و نایب رئیس فعلی انجمن (محسن پرویز و پدرام پاک‌آیین) و یکی از اعضای هیئت مدیره فعلی (سودابه امینی) در بین نامزدها نبودند.

در نهایت، با رأی‌گیری مخفی، اعضا هیئت مدیره و بازرسان انتخاب شدند. از مجموع ۱۱۴ رأی ریخته شده به صندوق، افراد زیر به ترتیب تعداد آرا، به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت‌مدیره و بازرسان انتخاب شدند:

منتخبان اصلی هیئت مدیره:

سیداحمد میرزاده ۸۳ رأی

رحیم مخدومی ۷۴ رأی

احمد شاکری ۷۳ رأی

رضا اسماعیلی ۶۸ رأی

مریم پوریامین ۶۷ رأی

راضیه تجار ۶۶ رأی

محمد سرشار ۶۴ رأی

اعضای علی‌البدل هیئت مدیره:

مصطفی محدثی‌خراسانی ۶۳ رأی

محبوبه معراجی‌پور ۵۸ رأی

محمدتقی عزیزیان ۳۵ رأی

بازرسان اصلی انتخاب شده:

علی‌الله سلیمی ۸۵ رأی

محمدرضا اصلانی ۷۱ رأی

فائزه امیرخانی ۶۱ رأی

بازرسان علی‌البدل منتخب:

معصومه حسینی ۵۲ رأی

اکبر حر ۳۵ رأی

به این ترتیب، هیئت‌ مدیره جدید با میانگین سنی ۵۵ سال جایگزین هیئت‌ مدیره قبلی با میانگین سنی ۵۶.۵ سال می‌شود. هر چهار عضو هیئت مدیره فعلی که مجدد نامزد خدمتگزاری در انجمن شده بودند (راضیه تجار، سیداحمد میرزاده، احمد شاکری و رضا اسماعیلی)، برای دوره آتی نیز مورد اعتماد اعضا قرار گرفتند و در ترکیب هیئت‌ مدیره جدید نیز حضور خواهند داشت. سه عضو جدید هیئت‌ مدیره (مریم پوریامین و رحیم مخدومی و محمد سرشار) که جایگزین سه عضو قبلی شده‌اند، اولین حضور خود را در هیئت‌ مدیره به عنوان عضو اصلی تجربه می‌کنند.

انتهای پیام
captcha