اعلام فراخوان جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی
کد خبر: 4093842
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷

اعلام فراخوان جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی

دبیرخانه بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی اعلام فراخوان کرد.

اعلام فراخوان جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی

به گزارش ایکنا به نقل از وبدا، بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی روز سوم بهمن ماه 1401 در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار می‌شود. ثبت‌ نام در این دوره از جشنواره از 30 مهرماه آغاز شده و تا 20 آبان ماه ادامه داد.

ثبت‌نام در دو بخش افراد حقیقی (پژوهشگران حوزه علوم پزشکی) و سازمان‌ها، موسسات و نهادهای حقوقی حوزه علوم پزشکی کشور انجام خواهدشد. افراد حقیقی شامل فناوران در دو گروه فناور برتر و محصول برتر، مخترعان ایرانی، محققین ایرانی، محققین جوان، محققین دانشجو و صاحبان پژوهش برتر صورت می‌گیرد و هر داوطلب مجاز است تنها در یک گروه شرکت کند.

بخش سازمان‌ها، مؤسسات و نهادهای حقوقی نیز شامل دانشگاه‌های علوم پزشکی، مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی، کمیته‌های تحقیقات دانشجویی، مجلات علمی، پژوهشی مصوب علوم پزشکی، مراکز رشد فناوری سلامت، هسته‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان است.

همچنین، با توجه به نام‌گذاری سال جاری به عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» امتیازدهی به شرکت‌ها یا هسته فناور بر مبنای شاخص‌های تعداد محصولات موجود در شرکت، میزان فروش تحقق یافته حاصل از محصول دانش‌‎بنیان، تعداد اشتغال‌آفرینی توسط شرکت دانش‌بنیان و کیفیت دانش فنی محصولات و میزان اثربخشی در نظام سلامت انجام می‌شود.

همچنین ثبت‌نام و ارسال آثار در جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی به مدت سه هفته به صورت آنلاین و از طریق سامانه جشنواره به نشانی دبیرخانه جشنواره تحقیقات و فناوری رازی (behdasht.gov.ir) امکان‌پذیر است.

انتهای پیام
captcha