پیام تولیت آستان قدس رضوی در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ
کد خبر: 4094825
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

پیام تولیت آستان قدس رضوی در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ

تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی، شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) را تسلیت گفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان نیوز، متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی به این شرح است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تأسف و تأثر، حمله تروریستی به حرم مقدس حضرت احمدبن موسی علیه‌السلام و هتک حرمت به ساحت قدسی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و به شهادت رساندن و مجروح کردن تعدادی از زائران آن آستان قدسی را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدای این حادثه و عموم مسلمین و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.

این جنایت در حریم امن الهی که مورد احترام پیروان مذاهب مختلف اسلامی است، امری محکوم و جنایتی آشکار است و آحاد مردم شریف و متدین از آن نخواهند گذشت.

اینجانب در جوار بارگاه منور حضرت رضا علیه‌السلام، ضمن محکومیت شدید این جنایت وحشیانه و تأسف‌بار، علوّ درجات برای شهدای این حادثه تلخ و شفای عاجل برای مجروحان را از خدای متعال خواستارم و از مسئولان امر انتظار می‌رود برخوردی قاطع با عوامل و دست‌اندرکاران این حمله شیطانی داشته و دست این مزدوران را از کشور کوتاه نمایند.

امید است با درایت و هوشیاری مردم ایران، نقشه‌های استکباری دشمنان این ملت در راستای ایجاد رخنه میان اتحاد و وحدت امت مسلمان ایران اسلامی نقش بر آب شود. ان‌شاءالله

انتهای پیام
captcha