منشأ حوادث اخیر در کشور مثلث شوم عبری، عربی و غربی است
کد خبر: 4095015
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
امام جمعه گرگان:

منشأ حوادث اخیر در کشور مثلث شوم عبری، عربی و غربی است

امام جمعه گرگان با بیان اینکه جنایت تروریستی در شاهچراغ شیراز جوانب مختلف اعتراضات و اغتشاشات اخیر را روشن کرد، گفت: حوادث اخیر در کشور ریشه و منشأ در تشکیل مثلث آل سعود، رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است.

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان اظهار کرد: به دنبال اعتراضات و اغتشاشات اخیر که به بهانه فوت مرحومه امینی و عوامل مختلف که دلیل آن هم مشخص نیست این اغتشاشات باعث بروز شهادت و زخمی شدن جمعی از هم وطنان ما در شاهچراغ شیراز شده است.

آیت‌الله نورمفیدی تصریح کرد: اغتشاشگران به بهانه‌های مختلف دست به اقدام می‌زنند البته اگر هم اعتراضات منطقی باشد ما قبول می‌کنیم اما آتش زدن قرآن و تخریب اموال و برداشتن چادر از سر زن محجبه اینها ریشه در جای دیگری است و مردم ما باید هوشیار باشند و صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند.

امام جمعه گرگان گفت: تروری که در شاهچراغ شیراز ایجاد شد که به‌ دنبال آن چندین کودک و زن کشته شدند هیچکدام از رسانه معاند سخنی نگفتند اما برای فوت مرحومه امینی همه یکصدا شدن که به هدفشان براندازی اسلام و ایران که به خاطر پول‌های زیادی که خرج کردند برسند.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان‌اینکه جنایت تروریستی در شاهچراغ شیراز جوانب مختلف اعتراضات و اغتشاشات اخیر را روشن کرد، افزود: حوادث اخیر در کشور ریشه و منشأ در تشکیل مثلث آل سعود، رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان اینکه معلمان و خانواده وظیفه سنگینی برای روشن کردن افکار جامعه به خصوص جوانان دارند، تصریح کرد: اگر آگاه‌سازی نشود، جوانان از رسانه‌های معاند و بیگانه الگو می‌گیرند و حرف‌های آنان را قبول می‌کنند.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: باتوجه به اینکه کشور در زمینه اقتصادی دچار مشکلاتی است اما نباید اجازه دخالت بیگانگان را برای حل مشکلات داخلی خود بدهیم.

وی در پایان گفت: خوشبختانه این استان با توجه با اشراف کامل اطلاعاتی و همکاری نیروی نظامی، انتظامی، امنیتی، سپاه و بسیج کمترین مشکل را در حوادث اخیر داشت و این یک افتخار برای گلستان محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha