برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت در بقعه امامزاده عبدالله(ع) یاسوج
کد خبر: 4096394
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت در بقعه امامزاده عبدالله(ع) یاسوج

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت با عنوان عزت، اقتدار و امنیت در بقعه امامزاده عبدالله(ع) یاسوج پنجشنبه ۱۲ آبان‌ماه خبر داد.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 11 آبان‌ماه در نشست هماهنگی مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت، گفت: مراسم بزرگداشت شهدای مدافع امنیت با عنوان عزت، اقتدار و امنیت به میزبانی بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) شهرستان بویراحمد با سخنرانی سردار حکمتیان، فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه‌وبویراحمد پنجشنبه، 12 آبان‌ماه همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود. تلاوت قرآن کریم، سخنرانی و مرثیه‌خوانی از دیگر برنامه‌ها است.

وی گفت: در جریان حوادث تلخ کشور، تعدادی از نیروهای خدوم و فداکار انتظامی و نیروهای بسیجی مظلومانه و ناجوانمردانه به فوز شهادت نائل آمدند.اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در نظر دارد در آستانه اربعین شهادت این عزیزان، با هدف تعظیم و تکریم یاد و خاطره ایشان و تسکین دل بازماندگان، مراسمی را به صورت سراسری در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برگزار کند.

انتهای پیام
captcha