آیین بزرگداشت شهدای امنیت در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 4096563
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶

آیین بزرگداشت شهدای امنیت در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری گفت: در آستانه اربعین شهادت شهدای امنیت و همچنین فرارسیدن یوم‌الله 13 آبان‌ماه، در شامگاه ۱۲ آبان، مراسمی به صورت سراسری در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

بزرگداشت شهدای امنیت در چهارمحال‌وبختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن امیری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به برپایی مراسم اربعین شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع) و شهدای امنیت در امامزادگان و بقاع متبرکه استان، گفت: در جریان حوادث تلخ کشور، تعدادی از نیروهای خدوم و فداکار انتظامی و نیروهای بسیجی مظلومانه و ناجوانمردانه به فوز شهادت نائل آمدند.

وی ادامه داد: سازمان اوقاف و امور خیریه در نظر دارد در آستانه اربعین شهادت این شهدای والامقام و همچنین فرارسیدن یوم‌الله 13 آبان‌ماه، با هدف تعظیم و تکریم یاد و خاطره ایشان و تسکین دل بازماندگان، در شامگاه ۱۲ آبان، مراسمی را به صورت سراسری در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: این مراسم به‌صورت ویژه در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) شهرکرد با سخنرانی استاندار و با حضور خانواده شهدای مدافع امنیت استان برگزار خواهد شد.

امیری یادآور شد: این مراسم که تحت عنوان «عزت، اقتدار، امنیت» شامل تلاوت قرآن کریم، سخنرانی، مرثیه خوانی و برنامه‌های دیگر است.

انتهای پیام
captcha