استکبار با فتنه‌انگیزی به دنبال آسیب زدن به یکپارچگی نظام است
کد خبر: 4096948
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
امام جمعه گرگان:

استکبار با فتنه‌انگیزی به دنبال آسیب زدن به یکپارچگی نظام است

امام جمعه گرگان با بیان اینکه هدف اصلی دشمن از فتنه انگیزی آسیب زدن به یکپارچگی نظام است، گفت: قاطبه ملت ایران با حوادث و اتفاقات اخیر مخالف هستند و اجازه نخواهند داد عده‌ای مزدور به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آسیب بزنند.

یت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان در خطبه های نماز جمعه گرگان گفت: در آشوب‌های اخیر کشورهای از جمله آمریکا، آل‌سعود و رژیم جعلی اسرائیل دخیل بودند و تلاش‌های زیادی برای آسیب زدن به نظام انجام دادند.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه کشورهای غربی برای آسیب زدن به کشور میلیون‌ها دلار خرج می‌کنند، افزود: دشمنان عبری، عربی و غربی با صرف میلیون‌ها دلار و بسیج همه گروهک‌های معاند مانند کومله، بهاییت و دیگر گروه‌های تجزیه طلب، تلاش کردند تا با فتنه‌انگیزی به یکپارچگی کشور آسیب بزنند.

آیت الله نورمفیدی با بیان‌اینکه امروزه در جنگ ترکیبی قرار داریم، افزود: استکبار جهانی تلاش می کند با ابزار رسانه جوانان ما را دچار سردرگمی کنند تا از طریق با ایجاد اغتشاش و بی‌نظمی کشور را متشنج کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان با بیان‌اینکه استکبار جهانی چشم دیدن قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی ایران را ندارد، تصریح کرد: تجربه ثابت کرده است که هر کشور اسلامی که بخواهد به سوی پیشرفت و اقتدار حرکت کند، با دشمنی امپریالیسم روبرو می‌شود و دشمنان براین واقفند که کشور ایران در تمامی عرصه‌ها دارای اقتدار بوده و اجازه پیش‌روی به هیچ کشوری نخواهد داد.

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به تلاش گسترده دشمنان در ایجاد بلوا و اغتشاش در جمهوری اسلامی ایران گفت: ایستادن در برابر طاغوت و فرعون زمانه، وظیفه شرعی و دینی هر مسلمان و نص صریح قرآن است و مسلمانان باید در برابر طاغوت زمانه، آمریکای جنایتکار ایستادگی کنند.

امام جمعه گرگان افزود: قاطبه ملت ایران با حوادث و اتفاقات اخیر مخالف هستند و اجازه نخواهند داد عده‌ای مزدور به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آسیب بزنند.

وی به فلسفه ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: مبارزه با استکبار در متن قرآن آمده و جزو ایمان واعتقادات ما محسوبی شود و تاجایی که امکان دارد اجازه نخواهیم داد تا استکبار جهانی برای ما تصمیم گيری کند.

 

انتهای پیام
captcha