ارسال 290 اثر به جشنواره «دوست من کتاب» در همدان
کد خبر: 4097087
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

ارسال 290 اثر به جشنواره «دوست من کتاب» در همدان

دبیر جشنواره «دوست من کتاب» در همدان گفت: این جشنواره ویژه شاعران و نویسندگان در سه گروه سنی با موضوع کتاب و کتابخوانی، کتابخانه و یا خیرین کتابخانه‌ساز برگزار می‌شود که تاکنون 290 اثر از همدان دریافت شده است.

مسعود طاهری عضد دبیر جشنواره دوست من کتاب در همدانمسعود طاهری عضد، دبیر جشنواره «دوست من کتاب» در همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: این جشنواره ویژه شاعران و نویسندگان در سه گروه سنی کودک 7 تا 12 سال، نوجوانان 12 تا 17 سال و گروه سنی بزرگسالان 18 سال به بالا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 290 اثر از همدان دریافت شده است، افزود: تمام کودکان، نوجوانان، ادیبان و فعالان حوزه ادبیات کودک و نوجوانان در کشور و حتی فارسی‌زبانان مقیم خارج از کشور با موضوع کتاب و کتابخوانی، کتابخانه و یا خیرین کتابخانه‌ساز و کتابیاران و کتابداران می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

طاهری عضد اعلام کرد: در بخش کودکان، آثار این دسته از افراد به‌طور جداگانه و با معیار‌های گروه سنی الف و ب، سنجیده و داوری می‌شود و در هر بخش شعر و داستان به هر برگزیده 10 میلیون ریال جایزه به همراه لوح و تندیس جشنواره اهدا می‌شود.

دبیر جشنواره «دوست من کتاب» گفت: در بخش شاعران و نویسندگان نوجوان، آثار این دسته از دوستان به‌طور جداگانه و با معیارهای گروه سنی ج و د، سنجیده می‌شود و در هر بخش شعر و داستان به هر نوجوان برگزیده 15 میلیون ریال جایزه به همراه لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: در بخش شاعران و نویسندگان بزرگسال، آثار این دسته از شرکت‌کنندگان نیز به‌طور جداگانه و با معیارهای گروه سنی بزرگسالان، سنجیده و داوری می‌شود، به نفر اول 30 میلیون ریال، نفر دوم 25 میلیون ریال، نفر سوم 20 میلیون ریال، جایزه و به هر نفر لوح تقدیر و تندیس اعطا می‌شود.

دبیر این جشنواره با اشاره به بخش ویژه خیرین کتابخانه‌ساز و کتابیاران بیان کرد: در هر بخش به سه برگزیده در سه گروه سنی، 15 میلیون ریال به همراه لوح تقدیر و تندیس اعطا خواهد شد.

طاهری عضد به اشاره به راه‌های ارتباطی برای ارسال آثار توضیح داد: مهلت ارسال آثار تا 17 اسفندماه سال‌ جاری است و علاقه‌مندان می‌توانند شعر یا داستان خود را به شماره 09378568388 در ایتا یا بله و یا به ایمیل mahfel2hamadanpl.ir ارسال کنند و همچنین می‌توانند در پیام‌رسان بله از طریق لینک ble.ir/join/ngvlodazzd در گروه «محفل ادبی هگمتانه» اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان عضو شوند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زهرا آقامیرزایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۱۸:۲۳
0
0
درود بر شما
خدا قوت
captcha