روشنگری مهم‌ترین ابزار هیئات مذهبی در مقابله با دشمنان است
کد خبر: 4098072
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

روشنگری مهم‌ترین ابزار هیئات مذهبی در مقابله با دشمنان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان روشنگری را مهم‌ترین ابزار مقابله هیئات مذهبی با دشمنان اسلام دانست و گفت: در حال حاضر ایران اسلامی با جنگ تمام‌عیار دشمن مواجه است و هیئت‌های مذهبی باید با تبیین و تحلیل شرایط به مقابله با این جنگ برآیند.

حجت الاسلام انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر انصاری‌راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، امروز، 17 مداد، در دیدار با رؤسای هیئات مذهبی استان با اشاره به جریانات اخیر، اظهار کرد: حقیقت این است که در شرایط کنونی دشمن با استفاده از تمام ظرفیت‌های در اختیار، اعم از آشوبگران، افراد فریب خورده، منافقین داخلی و خارجی، لیبرال‌ها و از همه مهم‌تر ظرفیت رسانه‌ای خود این کارزار را ایجاد کرده و نقطه اشتراک همه این فعالیت‌ها، به نقطه‌ای به نام جنگ شناختی می‌رسد.

وی ادامه داد: جنگ شناختی جنگ فکر و اندیشه و تحریف حقایق و تولید دروغ است. دشمن در 45 روز گذشته، ۳۸ هزار خبر جعلی، فقط در 5 رسانه و شبکه اجتماعی دشمن از قبیل بی‌بی‌سی، رادیو فردا، شبکه فارسی‌زبان من و تو و ایران اینترنشنال پخش کرده است. دشمنان اتاق فکر و هدایت یک جنگ شناختی را تشکیل داده‌اند و سناریوهای مختلف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طراحی می‌کنند

انصاری‌راد اضافه کرد: تحلیل‌های دستگاه‌های نظارتی در برخی مواقع بیانگر آن است که دشمنان حساب شده و انسجام یافته و با برنامه‌ریزی در میدان فعالیت می‌کنند و مخاطبان آنان نیز نسل جوان، دانش آموزان و دانشجویان هستند. دشمن درصدد است تا این قشر حساس جامعه را شستشوی فکری دهد و مقاصد شوم خود را از طریق این مخاطبان پیاده‌سازی کند.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیداری که باید برای افراد فریب خورده اتفاق می‌افتاد، تحقق یافته و صف معترضین از آشوبگران مشخص و جدا شده است. همگان متوجه شده‌اند آن افرادی که کف خیابان می‌آیند و احساسات و عواطف جوانان را تحریک و تهییج می‌کنند آشوبگرانی هستند که از خارج از کشور دستور می‌گیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: از طرفی تجزیه‌طلبانی ازجمله دموکرات، کومله، جیش‌الظلم، الاهوازیه، داعش و …. جنگ احزاب مدرن را علیه انقلاب اسلامی ایران به پا کرده‌اند. انقلاب اسلامی از هر سو آماج تیرهای دشمن قرار گرفته و در چنین شرایطی وظیفه و رسالت هیئات مذهبی بسیار حساس است. همان‌طور که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند، «هیئت، کانون تبیین است» بدین معنا که یکی از کانون‌های جهاد تبیین، هیئت‌های مذهبی هستند.

انصاری‌راد همچنین اظهار کرد: هیئتی‌ها بودند که با رهبری مدبرانه امام راحل، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند. در حال حاضر با جنگ تمام‌عیار دشمن مواجه هستیم و هیئت‌های مذهبی باید با تمام توان به مقابله با این جنگ برآیند.

وی در پایان یادآور شد: اکنون به منظور تبیین هرچه بهتر شرایط کنونی، نیازمند ارائه تحلیل دقیق برای مخاطبان خود هستیم؛ لذا مسئولان هیئت‌های مذهبی از اساتید انقلابی دانشگاه‌ها جهت تحقق این امر مهم دعوت به عمل آورند. همه ما باید در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) که تبدیل هیئات مذهبی به کانون‌های تبیین و روشنگری است، گام برداریم.

انتهای پیام
captcha