حضور در میدان‌های جهاد رمز ماندگاری بسیج است
کد خبر: 4101054
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز:

حضور در میدان‌های جهاد رمز ماندگاری بسیج است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با تأکید بر اینکه راز ماندگاری و پویایی بسیج حضور در میدان‌های بزرگ جهاد است، گفت: بسیج مولود مردم است و برای امنیت پایدار مردم در تمام شئون زندگی تأثیرگذار است.

علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه البرز

به گزارش ایکنا از البرز، علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز، 29 آبان در آیین آغاز هفته بسیج و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم البرز، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بسیج در عرصه‌های مختلف جهاد حضور یافته که این عرصه‌ها اعم از دفاع مقدس، جهاد اقتصادی، محرومیت‌زدایی، جهاد در عرصه مقابله با کرونا، سیل و زلزله و اکنون ایجاد امنیت پایدار برای مردم است.

وی با بیان اینکه بسیجیان همواره پای در رکاب نظام اسلامی بوده و در هر کجا این نظام و انقلاب نیاز به کمک و حمایت دارد پای کار هستند، گفت: بسیج یادگار ماندگار امام راحل(ره) است که ۴۳ سال پیش به فرمان الهی و داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت.

این مسئول با بیان اینکه بسیج مستضعفین در ابتدا با هدف تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی و اکنون به تشکیل بسیج ده‌ها میلیونی می‌اندیشد، اظهار کرد: بسیج به جایگاهی رسیده است که اکنون مشکلات ناگشودنی زیادی را در داخل و خارج از کشور باز می‌کند.

فرمانده سپاه البرز تصریح کرد: بسیج تشکلی است که از حیث و شکل با هیچ نهاد مردمی قابل مقایسه نیست و یک نهادی است که از مردم برای خدمتگزاری به خود مردم به‌وجود آمده است زیرا بسیج مولود مردم است و برای امنیت پایدار مردم در تمام شئون زندگی تأثیرگذار است.

این مسئول در ادامه به رزمایش جهادگران فاطمی اشاره کرد و گفت: در این رزمایش بزرگ که در جشنواره البرز قوی و هفته بسیج برگزار شده است، شما جهادگران بسیجی در قالب جهادگران فاطمی دو حضور یافته‌اید و این حضور باشکوه مشت محکمی بر دهان دشمنانی است که می‌خواهند اوضاع کشور را ناآرام کنند.

حیدرنیا همچنین با اشاره به توزیع ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان کم‌برخوردار بیان کرد: این اقلام که با کمک خیران و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان تهیه شده است و امروز به نوعروسان اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha