مصوبه تغییر ساعات کاری شهر مشهد تا پایان سال تصویب شد
کد خبر: 4101305
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

مصوبه تغییر ساعات کاری شهر مشهد تا پایان سال تصویب شد

مصوبه تغییر ساعات کاری شهر مشهد که از روز شنبه ۹ مهرماه با هدف کاهش بار ترافیک اجرا شده بود بدون تغییر تا پایان سال جاری به تصویب رسید.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از  اداره‌کل روابط عمومی استانداری استان، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، در جلسه هماهنگی ترافیک استان اظهار کرد: ساعت فعالیت ادارات 8 ، بانک‌های استان ۶:۳۰ ، مدارس متوسطه ۷ و مدارس ابتدایی نیز  ۷:۳۰ صبح مشغول فعالیت خواهند بود.

استاندار خراسان رضوی همچنین نسبت به عدم رعایت ساعت آغاز فعالیت از سوی برخی مدارس غیرانتفاعی نیز انتقاد کرد و گفت: لازم است این مدارس همچون سایر مراکز آموزشی از ساعت اعلام شده برای آغاز فعالیت تبعیت کنند تا شاهد کاهش بار ترافیک در سطح خیابان‌های شهر مشهد باشیم.

وی بیان کرد: با تغییر آغاز فعالیت ادارات شاهد هستیم که برخی از خانواده‌ها با توجه به هزینه سرویس مدارس، خود وظیفه رساندن فرزندان به مدارس را بر عهده می‌گیرند که این موضوع باعث کاهش هزینه خانوار در امر سرویس مدارس شده است.

نظری گفت: زمان طلوع خورشید در خراسان رضوی نسبت به مناطق مرکزی و غربی کشور زودتر رخ می‌دهد و بر همین اساس تجربه ما از سایر نقاط کشور متفاوت‌تر است و با تغییر ساعت کاری، شاهد کاهش ترافیک عصرگاهی و شبانگاهی در مشهد هستیم.

انتهای پیام
captcha