افتتاح ۹ واحد مسکونی محرومان در روستای «ملکشان» سنندج
کد خبر: 4101425
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶

افتتاح ۹ واحد مسکونی محرومان در روستای «ملکشان» سنندج

۹ واحد مسکونی محرومان با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال همزمان با هفته گرامیداشت بسیج افتتاح و به خانواده‌های نیازمند تحویل داده شد.

مسکن محرومان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه بیت‌المقدس کردستان، مراسم افتتاح ۹ واحد مسکونی محرومان دیروز، 30 آبان‌ماه با حضور معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان، سرهنگ میرآقایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج، مدیرکل بهزیستی کردستان و مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سنندج در روستای ملکشان سنندج برگزار شد.

سرهنگ میرآقایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در این مراسم اظهار کرد: برای هرکدام از این واحدهای مسکونی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی افزود: امروز در روستای محروم ملکشان شاهد افتتاح ۹ واحد مسکونی هستیم و در دیگر روستاهای این شهرستان نیز پروژه‌های متعدد محرومیت‌زدایی در دست اجراست.

عزیزی‌فر، مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز از افتتاح ۵۰۰ واحد مسکونی محرومان در استان خبر داد و افزود: عملیات جانمایی ۱۷۹ واحد مسکونی دیگر نیز در استان انجام شده است و طی ماه‌های آتی به خانواده‌های نیازمند تحویل می‌شود.

انتهای پیام
captcha