کرسی تلاوت رضوی در آرامگاه شهید مدرس برگزار شد
کد خبر: 4102877
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

کرسی تلاوت رضوی در آرامگاه شهید مدرس برگزار شد

مدیر آرامگاه شهید مدرس گفت: همزمان با هشتاد و پنجمین سالگرد شهادت آیت‌الله مدرس، کرسی تلاوت رضوی در جوار آرامگاه این شهید در کاشمر برگزار شد.

کرسی تلاوت رضوی آرامگاه شهید مدرسمحمد یعقوبی، مدیر آرامگاه شهید مدرس، در جریان برگزاری کرسی تلاوت رضوی در آرامگاه شهید مدرس در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی اظهار کرد: کرسی تلاوت رضوی با حضور قاری و حافظ ممتاز بین‌المللی علیرضا بیژنی و رضا گلشاهی و همچنین محمد شیرین از قاریان برتر شهرستان کاشمر برگزار شد.

وی با بیان اینکه به‌زودی این کرسی‌ تلاوت قرآن از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود افزود: هر ساله برنامه‌های قرآنی و فرهنگی بسیاری با حضور اقشار مختلف مردم به‌خصوص جوانان و نوجوانان در آرامگاه شهید مدرس برگزار می‌شود.

در ابتدای این محفل قرآنی، محمد شیرین، قاری آرامگاه شهید مدرس، به تلاوت آیاتی از سوره «قاف» پرداخت و پس از وی، رضا گلشاهی، حافظ بین‌المللی قرآن کریم به سؤالات حاضران از بخش‌های مختلف کلام‌الله پاسخ داد و آیاتی از سوره‌های «بقره» و «قصص» را به روش ترتیل و همچنین علیرضا بیژنی دارنده رتبه بین‌المللی در مسابقات قرآن، آیاتی از سوره «کهف» را تلاوت کرد.

انتهای پیام
captcha