شهید سلیمانی به تأسی از فرهنگ فاطمی عزت ملت‌های مظلوم را زنده کرد
کد خبر: 4106572
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان:

شهید سلیمانی به تأسی از فرهنگ فاطمی عزت ملت‌های مظلوم را زنده کرد

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: شهید سلیمانی به تأسی از فرهنگ فاطمی کشورهای مظلوم لبنان و یمن که در معرض جنگ و خون‌ریزی و نابودی بود را تبدیل به قدرت منطقه کرد و عزت و کرامت این ملت را زنده کرد.

حجت الاسلام فولادی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد فولادی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، عصر روز گذشته، 21 آذر، در نشستی با شورای هیئات مذهبی که به مناسبت گرامیداشت ایام فاطمیه دوم و سالروز شهادت سردار رشید اسلام شهید سلیمانی برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام فاطمه(س) اظهار کرد: شهید قاسم سلیمانی یک فرمانده فداکار، شجاع و قدرتمند بود که تمام عمر ارزشمند خود را فدای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان ایران اسلامی کرد.

وی تصریح کرد: یکی از اتفاقات و حوادث مهم رخ داده کشور اسلامی ما شهادت سردار دل‌ها شهیدحاج قاسم سلیمانی است، هرچند این فقدان عظیم داغی بزرگی بر دل ملت ایران گذاشت اما تأثیرات ناشی از زحمات و مجاهدات بی‌شمار و منبعث از ابعاد شخصیت کامل و اصول و اعتقاد الهی شهید سلیمانی همچنان جاری و پابرجا است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان عنوان کرد: شهید سلیمانی به تأسی از فرهنگ فاطمی کشورهای مظلوم لبنان و یمن که در معرض جنگ و خون‌ریزی و نابودی بود را تبدیل به قدرت منطقه کرد و عزت و کرامت این ملت را زنده کرد.

فولادی بیان کرد: بی‌شک هیئت یکی از تأثیرگذارترین مراکز معرفتی شیعه بوده و هست و نقش آن در بالا رفتن آگاهی افراد، معنویت فرد و اجتماع بی‌بدیل است که در این میان اگر یک هیئت مذهبی با استفاده از روش صحیح، عالمانه و عاشقانه رهبری شود، خواهد توانست بیشترین نقش را در رشد و تعالی فرد، جامعه و فرهنگ آن داشته باشد.

وی با تأکید بر لزوم باشکوه برگزار شدن ایام فاطمیه دوم و شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، یادآور شد: در برهه‌ای از زمان که دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا نشان دهد مردم از نظام و رهبری دلسرد و جدا شده‌اند اما می‌بینیم همه مردم از همه قشرها بعد از شهادت سردار عشق‌ورزی و ارادت خود را نسبت به ولایت نشان دادند و شورای هیئات مذهبی باید برنامه‌های نوین و مؤثری در سطح استان برگزار کند.

انتهای پیام
captcha