کار فرهنگی با سعه‌صدر و جهت‌گیری دقیق پیش می‌رود
کد خبر: 4106794
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳

کار فرهنگی با سعه‌صدر و جهت‌گیری دقیق پیش می‌رود

دبیر ستاد همکاری‌های مشترک حوزه علمیه و وزارت آموزش‌و‌پرورش بیان کرد: کار فرهنگی، سعه‌صدر می‌خواهد و جهت‌گیری‌های ما باید عمیق و دقیق باشد.

حمید نیکزاد مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری‌های مشترک حوزه علمیه و وزارت آموزش‌وپرورش

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید نیکزاد، مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری‌های مشترک حوزه علمیه و وزارت آموزش‌وپرورش در گردهمایی مشترک مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق و ائمه جمعه استان کرمان گفت: آموزش‌وپرورش بزرگ‌ترین شبکه تربیتی و فرهنگی کشور و بهترین دوره برای کار تربیتی دوره ابتدایی است.

وی با بیان اینکه همه ما دغدغه آموزش‌و‌پرورش را داریم، گفت: رهبر معظم انقلاب همواره تأکید دارند همه دستگاه‌های دولتی باید دغدغه تربیت و آموزش را داشته باشند و رویکردهای تربیتی هم باید اصلاح و به روز شود.

نیکزاد افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مسئولیت دین مردم با حوزه علمیه است بنابراین هیچ عذر و کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست، قطعاً ما همه سربازیم و فرمانده یک نفر است و ائمه جمعه ارکان شهر و منطقه خود هستند.

دبیر ستاد همکاری‌های مشترک حوزه علمیه و وزارت آموزش‌و‌پرورش ادامه داد: همه سختگیری‌ها در آموزش‌و‌پرورش نباید فقط متوجه طلبه‌ها باشد، در دوره جدید ورودی آموزش‌وپرورش به روی حوزه و روحانیت باز است و همه دستگاه‌ها و نهادها باید کمک کنند.

وی با بیان اینکه ۷۴۰ کمیته همکاری مشترک حوزه علمیه و آموزش‌وپرورش در کشور وجود دارد، تصریح کرد: کار فرهنگی، سعه‌صدر می‌خواهد و جهت‌گیری‌های ما باید عمیق و دقیق باشد، بعضی رویکردها ثابت شده و تغییر آن اصلا ساده نیست.

مشاور وزیر آموزش‌و‌پرورش گفت: ۲۲۰ ساعت آموزش برای منتخبان طرح امین در نظر گرفته شده که استان کرمان هم در این زمینه خوش درخشیده است.

انتهای پیام
captcha